Cyfrowy onboarding w finansach – kluczowy moment, który decyduje o zaufaniu i konwersji
Cyfrowy onboarding to moment, który decyduje o relacji klienta z instytucją finansową. Rozpoczyna ją lub ją kończy. Marketing przyciąga uwagę, ale to właśnie proces rejestracji, weryfikacji i zakupu pierwszego produktu (np. konta, funduszu, ubezpieczenia) stawia użytkownika przed decyzją: „czy zostaję?”. Sektor finansowy pełen jest wymogów regulacyjnych. Istnieje również stała presja na łatwość obsługi i szybkość działania. Brak prostych formularzy i weryfikacji stają się dla użytkownika źródłem frustracji. Dla instytucji to powód utraty potencjału sprzedaży.
Od blisko 30 lat wspieramy instytucje finansowe w budowaniu konwertujących procesów cyfrowego onboardingu. Jesteśmy z nimi od projektowania intuicyjnych ścieżek zakupowych, przez integrację z narzędziami weryfikacji klientów (KYC, KYB) oraz systemami core instytucji, aż po zapewnienie zgodności i bezpieczeństwa.
Nasze doświadczenie pokazuje: kiedy proces jest angażujący, prosty i szybki - dostępny 24/7 - produkt zostaje zakupiony, klient zostaje pozyskany, a instytucja zyskuje przewagę.
Nasze rozwiązania i usługi:
Projektujemy systemy, w których zakup produktu finansowego, weryfikacja klienta (KYC/KYB) i autoryzacja działają płynnie razem jako jedno, spójne doświadczenie. Właśnie tak definiujemy cyfrową sprzedaż w instytucjach finansowych.
UX Design
Projektowanie procesów i interfejsów, które upraszczają złożone ścieżki użytkownika i podnoszą skuteczność konwersji.
Custom Software
Dedykowane rozwiązania cyfrowego onboardingu zintegrowane z systemami produktowymi, scoringowymi, CRM i KYC/KYB
Apollogic – Platforma KYC/KYB
Cyfrowa platforma do weryfikacji tożsamości klientów zgodna z KNF, AML i DORA, przyspieszająca onboarding i zwiększająca konwersję.
Cyfrowy onboarding w TFI
Platforma dla towarzystw funduszy inwestycyjnych umożliwiająca w pełni cyfrowe pozyskanie klienta zgodnie z wymogami KNF i MiFID II.
Zaufali nam:
Historie Sukcesów
- Bankowość i Finanse
- Onboarding
- Fundusze Inwestycyjne
Nowy system sprzedaży dla NN TFI
- Uproszczenie zakupu funduszy online.
- Intuicyjne ścieżki dla różnych klientów.
- Automatyczny onboarding w nowoczesnej aplikacji.
- Fundusze Inwestycyjne
Nowa aplikacja mobilna dla instytucji finansowej
- Zwiększenie dostępności usług TFI
- Wygodny dostęp do inwestycji
- Możliwość logowania biometrycznego
- Bankowość i Finanse
- Ubezpieczenia
- Digital experience
Digitalizacja podpisywania i monitorowania umów ubezpieczeniowych
- Zaprojektowanie i wdrożenie nowego systemu służącego do zarządzania polisami
- Intuicyjność i niższe koszty podpisywania umów
- Integracja z platformą IBsuite
- Bankowość i Finanse
- UX
- Onboarding
Portal dla klientów wiodącego europejskiego ubezpieczyciela
- Łatwa nawigacja po +400 produktach i usługach finansowych
- Wygodne i angażujące opcje samoobsługi
- Przyjazne formularze kontaktowe zwiększają konwersję
- UX
- Self-service
Portal dla Projektantów innogy Stoen Operator
- Cyfryzacja procesów B2B i B2C
- Usprawnienie obiegu dokumentacji
- Wspieranie realizacji projektów inwestycyjnych
- Bankowość i Finanse
- UX
- Onboarding
Internetowy konfigurator dostępu dla klientów C.H.Beck
- Konfigurator online systemu Legalis.
- Intuicyjny proces zakupu i zapisu ofert.
- Projekt oparty na UX i badaniach użytkowników.
Kim jesteśmy?
e-point od blisko 30 lat jest strategicznym partnerem instytucji finansowych, który łączy wiedzę biznesową z kompetencjami projektowymi i wdrożeniowymi. Doradzamy zarządom i zespołom. Pomagamy im wykorzystać strategię i technologię do budowania przewagi konkurencyjnej.
Nasze projekty koncentrują się na realnych wynikach i są w pełni zgodne z regulacjami. Dzięki interdyscyplinarnym zespołom potrafimy przełożyć cele biznesowe na konkretne rozwiązania cyfrowe, które odpowiadają na potrzeby rynku finansowego.
30
lat na rynku
200
ekspertów
100+
wdrożeń dla sektora finansowego
Umów się na darmową konsultację
Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów
Zostaw wiadomość
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta