Cyfrowy onboarding w finansach
Kluczowy moment, który decyduje o zaufaniu i konwersji
Cyfrowy onboarding to jeden z kluczowych elementów cyfrowej ścieżki klienta w branży finansowej. To etap, od którego zależy sukces sprzedażowy relacji z użytkownikiem i jednocześnie moment, w którym najczęściej dochodzi do jej utraty. Dzieje się tak, ponieważ to w tym etapie trudne emocje klienta spotykają się ze złożonością procesów nabycia produktów finansowych.
Nie jest więc to tylko moment, w którym użytkownik zakłada konto w docelowym systemie self-service, określając parametry autoryzacji (login i hasło), walidując swoją tożsamość (KYC, KYB), czy przechodząc audyt AML. To przede wszystkim moment nabycia pierwszego produktu finansowego w danej instytucji - pożyczki, kredytu, ubezpieczenia, funduszu inwestycyjnego, etc. Oznacza to przede wszystkim konfigurację produktu i wybór jego opcji, scoring, a często też przejście ankiety pozwalającej na analizę profilu klienta (APK). Wszystko to odbywa się w złożonym środowisku regulacyjnym (RODO, KNF, DORA, AI Act, etc.)
W e-point łączymy doświadczenie z trzech dekad pracy dla sektora finansowego z wiedzą o procesach UX i technologiach klasy enterprise. Projektujemy procesy, które zamieniają złożoność w prostotę, upraszczają komunikację, zapewniają wysoką konwersję ale też bezpieczeństwo i pełną zgodność z regulacjami. |
Nasze rozwiązania i usługi:
UX Design
Projektowanie procesów i interfejsów, które upraszczają złożone ścieżki użytkownika i podnoszą skuteczność konwersji.
Custom Software
Dedykowane rozwiązania cyfrowego onboardingu zintegrowane z systemami produktowymi, scoringowymi, CRM i KYC/KYB
Apollogic – Platforma KYC/KYB
Cyfrowa platforma do weryfikacji tożsamości klientów zgodna z KNF, AML i DORA, przyspieszająca onboarding i zwiększająca konwersję.
Cyfrowy onboarding w TFI
Platforma dla towarzystw funduszy inwestycyjnych umożliwiająca w pełni cyfrowe pozyskanie klienta zgodnie z wymogami KNF i MiFID II.
Zaufali nam:
Historie Sukcesów
- Banki
- Digital experience
- Self-service
Samoobsługowy system do umawiania spotkań w banku
- Wyeliminowanie kolejek w oddziałach banku
- Wdrożenie obsługi wielokanałowej (przez stronę, SoMe, SMS i e-mail)
- Wzrost wydajności procesu o 206% w ciągu zaledwie 2 miesięcy
- Bankowość i Finanse
- CMS
- Banki
Portal transakcyjny dla Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych
- Intuicyjna nawigacja i nowa architektura informacji
- Płynne ścieżki zakupowe dla szerokiego portfolio produktów
- Spójna identyfikacja wizualna i mobile-first design
- Banki
- CMS
- Digital experience
Najszybszy portal bankowy w polskim internecie
- Średni wzrost konwersji o 10%
- 75% redukcji śladu węglowego
- Przyśpieszenie ładowania głównych stron o 300%
- Bankowość i Finanse
- UX
- Onboarding
Portal dla klientów wiodącego europejskiego ubezpieczyciela
- Łatwa nawigacja po +400 produktach i usługach finansowych
- Wygodne i angażujące opcje samoobsługi
- Przyjazne formularze kontaktowe zwiększają konwersję
- UX
- Onboarding
- CMS
Globalny portal brandowy dla firmy farmaceutycznej
- Architektura informacji i UX dostosowany dla różnych grup klientów
- Koncepcja wizualna spójna z brandingiem firmy
- Skuteczna strategia zarządzania kanałem online na wielu rynkach
- Banki
- UX
- CMS
Benchmark dla portali bankowych w Polsce oparty na e-point CMS
- Wsparcie najwyżej klasy technologiami: e -point CMS, PWA i RWD
- +15 portali i stron satelitarnych dla różnych segmentów klientów
- Nagroda e-Commerce Polska dla najlepszego banku cyfrowego
- Bankowość i Finanse
- UX
- CMS
Responsywny portal korporacyjny dla jednej z najstarszych instytucji finansowych w Polsce
- Reorganizacja architektury informacji dla wszystkich portali i stron firmy
- Nowa filozofia funkcjonalna i wizualna
- Hosting i obsługa techniczna
- Bankowość i Finanse
- Banki
- UX
Nowoczesny portal RWD dla klientów bankowych
- Intuicyjna platforma z ofertą dla różnych segmentów klientów
- Zmodernizowane interfejsy użytkownika dostosowane do urządzeń mobilnych
- Wzrost konwersji z kanału online
Umów się na darmową konsultację
Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów
Zostaw wiadomość
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta