Cyfrowy onboarding w finansach

Kluczowy moment, który decyduje o zaufaniu i konwersji

Cyfrowy onboarding to jeden z kluczowych elementów cyfrowej ścieżki klienta w branży finansowej. To etap, od którego zależy sukces sprzedażowy relacji z użytkownikiem i jednocześnie moment, w którym najczęściej dochodzi do jej utraty. Dzieje się tak, ponieważ to w tym etapie trudne emocje klienta spotykają się ze złożonością procesów nabycia produktów finansowych.

Nie jest więc to tylko moment, w którym użytkownik zakłada konto w docelowym systemie self-service, określając parametry autoryzacji (login i hasło), walidując swoją tożsamość (KYC, KYB), czy przechodząc audyt AML. To przede wszystkim moment nabycia pierwszego produktu finansowego w danej instytucji - pożyczki, kredytu, ubezpieczenia, funduszu inwestycyjnego, etc. Oznacza to przede wszystkim konfigurację produktu i wybór jego opcji, scoring, a często też przejście ankiety pozwalającej na analizę profilu klienta (APK). Wszystko to odbywa się w złożonym środowisku regulacyjnym (RODO, KNF, DORA, AI Act, etc.)

W e-point łączymy doświadczenie z trzech dekad pracy dla sektora finansowego z wiedzą o procesach UX i technologiach klasy enterprise. Projektujemy procesy, które zamieniają złożoność w prostotę, upraszczają komunikację, zapewniają wysoką konwersję ale też bezpieczeństwo i pełną zgodność z regulacjami.

Zaufali nam:

  • logo-skarbiec
  • logo-nn-investment-partners
  • logo-investors
  • logo-ing
  • logo-bnp
  • logo-santander
  • logo-pzu
  • logo-mennica-polska
  • logo-bank-spoldzielczy-w-szczytnie-black-white

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

ekspert-e-point-piotr-rozycki

Piotr Różycki

Account Director

telefon +48 600 054 353

prozycki@e-point.pl

Zostaw wiadomość