Cyfrowa akwizycja
w bankowości w erze Machine Customer

Cyfrowa akwizycja klientów od 30 lat jest fundamentem naszej propozycji dla sektora bankowego. W tym czasie obserwowaliśmy dwie fale zmian:

 Internet Customer – trend zapoczątkowany wraz z pojawieniem się przeglądarek, przyspieszony przez Google, który stał się naturalnym początkiem cyfrowej ścieżki klienta.
​ Mobile Customer – dominujący dziś kierunek, który wymusił przeniesienie procesów akwizycji i obsługi klientów do kanału mobilnego.

Banki potrafiły wykorzystać te zmiany, zdobywając silną pozycję i faktyczny monopol na relację z cyfrowym klientem. Od samego początku uczestniczyliśmy w tych transformacjach, współtworząc rozwiązania, które wyznaczyły standardy całej branży.

Przed nami trzecia fala – Machine Customer

Coraz częściej to nie sam klient odwiedza portal banku, ale jego asystent AI, który prowadzi rozmowę, porównuje oferty i rekomenduje rozwiązania w pełnym kontekście potrzeb klienta. Wkrótce będzie on realizował także cały proces zakupowy. To otwiera bankowości nowy kanał sprzedaży, ale jednocześnie niesie ryzyko utraty bezpośredniego kontaktu z klientem i sprowadzenia banku do roli „fabryki produktów.

W e-point widzimy naszą rolę wprowadzeniu banków w erę Machine Customer i wspieraniu ich w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w tym nowym modelu akwizycji.

Machine Customer Experience – przyszłość bankowości cyfrowej?

artykul

Zaufali nam:

  • logo-skarbiec
  • logo-nn-investment-partners
  • logo-investors
  • logo-ing
  • logo-santander
  • logo-pzu
  • logo-bnp
  • logo-bank-spoldzielczy-w-szczytnie-black-white

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

ekspert-e-point-programowanie-dedykowane-maciej-kaczorek

Maciej Kaczorek

Account Director

telefon +48 502 244 303

mkaczorek@e-point.pl

Zostaw wiadomość