Cyfrowa akwizycja w bankowości w erze Machine Customer
Cyfrowa akwizycja klientów od 30 lat jest fundamentem naszej propozycji dla sektora bankowego. W tym czasie obserwowaliśmy dwie fale zmian:
- Internet Customer – trend zapoczątkowany wraz z pojawieniem się przeglądarek, przyspieszony przez Google, który stał się naturalnym początkiem cyfrowej ścieżki klienta.
- Mobile Customer – dominujący dziś kierunek, który wymusił przeniesienie procesów akwizycji i obsługi klientów do kanału mobilnego.
Banki potrafiły wykorzystać te zmiany, zdobywając silną pozycję i faktyczny monopol na relację z cyfrowym klientem. Od samego początku uczestniczyliśmy w tych transformacjach, współtworząc rozwiązania, które wyznaczyły standardy całej branży.
Przed nami trzecia fala – Machine Customer
Coraz częściej to nie sam klient odwiedza portal banku, ale jego asystent AI, który prowadzi rozmowę, porównuje oferty i rekomenduje rozwiązania w pełnym kontekście potrzeb klienta. Wkrótce będzie on realizował także cały proces zakupowy. To otwiera bankowości nowy kanał sprzedaży, ale jednocześnie niesie ryzyko utraty bezpośredniego kontaktu z klientem i sprowadzenia banku do roli „fabryki produktów.
W e-point widzimy naszą rolę wprowadzeniu banków w erę Machine Customer i wspieraniu ich w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w tym nowym modelu akwizycji.
Fundament architektury dla Cyfrowej Akwizycji w bankowości:
Customer Engagement
Nowoczesne platformy interakcji, które wspierają sprzedaż, budują lojalność i zapewniają klientom spójne doświadczenie we wszystkich kanałach
Cyfrowy onboarding
Intuicyjne procesy pozyskiwania klientów online, zgodne z regulacjami i wymaganiami KYC
Hiperpersonalizacja
Zaawansowane mechanizmy wykorzystujące dane transakcyjne i behawioralne do dostarczania ofert szytych na miarę
Rozwiązania AI
Inteligentne narzędzia wspierające zespoły sprzedaży i obsługi w analizie danych, rekomendacji produktów i automatyzacji zadań
Zaufali nam:
Historie Sukcesów
- Banki
- Digital experience
- Self-service
Samoobsługowy system do umawiania spotkań w banku
- Wyeliminowanie kolejek w oddziałach banku
- Wdrożenie obsługi wielokanałowej (przez stronę, SoMe, SMS i e-mail)
- Wzrost wydajności procesu o 206% w ciągu zaledwie 2 miesięcy
- Bankowość i Finanse
- CMS
- Banki
Portal transakcyjny dla Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych
- Intuicyjna nawigacja i nowa architektura informacji
- Płynne ścieżki zakupowe dla szerokiego portfolio produktów
- Spójna identyfikacja wizualna i mobile-first design
- Banki
- CMS
- Digital experience
Najszybszy portal bankowy w polskim internecie
- Średni wzrost konwersji o 10%
- 75% redukcji śladu węglowego
- Przyśpieszenie ładowania głównych stron o 300%
- Bankowość i Finanse
- UX
- Onboarding
Portal dla klientów wiodącego europejskiego ubezpieczyciela
- Łatwa nawigacja po +400 produktach i usługach finansowych
- Wygodne i angażujące opcje samoobsługi
- Przyjazne formularze kontaktowe zwiększają konwersję
- UX
- Onboarding
- CMS
Globalny portal brandowy dla firmy farmaceutycznej
- Architektura informacji i UX dostosowany dla różnych grup klientów
- Koncepcja wizualna spójna z brandingiem firmy
- Skuteczna strategia zarządzania kanałem online na wielu rynkach
- Banki
- UX
- CMS
Benchmark dla portali bankowych w Polsce oparty na e-point CMS
- Wsparcie najwyżej klasy technologiami: e -point CMS, PWA i RWD
- +15 portali i stron satelitarnych dla różnych segmentów klientów
- Nagroda e-Commerce Polska dla najlepszego banku cyfrowego
- Bankowość i Finanse
- UX
- CMS
Responsywny portal korporacyjny dla jednej z najstarszych instytucji finansowych w Polsce
- Reorganizacja architektury informacji dla wszystkich portali i stron firmy
- Nowa filozofia funkcjonalna i wizualna
- Hosting i obsługa techniczna
- Bankowość i Finanse
- Banki
- UX
Nowoczesny portal RWD dla klientów bankowych
- Intuicyjna platforma z ofertą dla różnych segmentów klientów
- Zmodernizowane interfejsy użytkownika dostosowane do urządzeń mobilnych
- Wzrost konwersji z kanału online
Kim jesteśmy?
e-point od blisko 30 lat jest strategicznym partnerem instytucji finansowych, który łączy wiedzę biznesową z kompetencjami projektowymi i wdrożeniowymi. Doradzamy zarządom i zespołom. Pomagamy im wykorzystać strategię i technologię do budowania przewagi konkurencyjnej.
Nasze projekty koncentrują się na realnych wynikach i są w pełni zgodne z regulacjami. Dzięki interdyscyplinarnym zespołom potrafimy przełożyć cele biznesowe na konkretne rozwiązania cyfrowe, które odpowiadają na potrzeby rynku finansowego.
30
lat na rynku
200
ekspertów
100+
wdrożeń dla sektora finansowego
Umów się na darmową konsultację
Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów
Zostaw wiadomość
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta