Angażuj użytkowników hiperpersonalizowaną treścią i buduj ich lojalność
Klienci instytucji finansowych nie chcą już dostawać generycznych i ogólnych informacji. Anonimowe kampanie masowe są nieskuteczne. Już nie segmenty, lecz każdy klient zasługuje na indywidualny przekaz oparty na jego zachowaniach i potrzebach. Uwagę przykuwają unikalne przekazy podane w odpowiednim czasie i kontekście. Rozwiązaniem jest hiperpersonalizacja.
Od prawie 30 lat e-point wspiera banki, towarzystwa inwestycyjne i firmy ubezpieczeniowe w transformacji cyfrowej. Pomagamy im także budować lepsze relacje z klientami.
Tworzymy systemy, które pozwalają w czasie rzeczywistym tworzyć treści szyte na miarę, które łączą:
Dzięki temu firmy mogą szybciej reagować na potrzeby klientów i osiągać lepsze wyniki biznesowe. Co ważne w sektorze finansowym nasze rozwiązania dają możliwość pełnej audytowalności i zgodności z regulacjami.
Zaufali nam:
Nasze rozwiązania i technologie
Dynamic Content Engine
Personalizuj treści w czasie rzeczywistym. Dopasowuj je do konkretnych klientów i kontekstu.
Omnichannel Content
Pełna kontrola nad komunikacją we wszystkich kanałach
Chatbot AI
Buduj trwałe relacje z klientami. Wykorzystaj chatbota , który rozumie problemy użytkownika.
Wsparcie dla marketingu
Twórz dynamiczne kampanie, które faktycznie konwertują.