Platformy self-service w finansach

Zbuduj elastyczną architekturę wzrostu

Cyfryzacja w sektorze finansowym przez lata oznaczała głównie strategię redukcji kosztów poprzez przeniesienie obsługi klienta do kanałów online. Ten etap się kończy. Wszystkie instytucje posiadają rozwinięte kanały online, zaś sama cyfryzacja nie gwarantuje już wzrostu.

Dziś rozwój wymaga innowacji — zarówno w tworzeniu nowych produktów cyfrowych, jak i w docieraniu do nowych segmentów klientów czy poszukiwaniu świeżych modeli biznesowych. To z kolei oznacza konieczność całkowitego przemyślenia roli platform self-service. Nie są już one jedynie miejscem samoobsługi klientów, lecz stają się fundamentem innowacji w instytucjach finansowych.

Aby to osiągnąć, instytucje finansowe potrzebują elastycznej architektury platform cyfrowych, która pozwala:

  • dostosowywać ofertę do różnych segmentów klientów,
  • szybko uruchamiać nowe inicjatywy cyfrowe,
  • integrować usługi w jednym, spójnym ekosystemie
  • udostępniać usługi do zewnętrznych platform.

W praktyce oznacza to odejście od przestarzałych, monolitycznych platform na rzecz rozwiązań opartych o mikroserwisy i otwarte API. Tylko taka architektura zapewnia niezbędną elastyczność i otwarcie na nową rzeczywistość, w której to asystenci AI będą interfejsem samoobsługi klientów. 

W e-point tworzymy platformy self-service, które łączą intuicyjne doświadczenie użytkownika z architekturą gotową na wyzwania zarówno teraźniejszości, jak i przyszłość. Projektujemy je tak, by były nie tylko punktem obsługi, lecz fundamentem dla rozwoju i innowacji w instytucjach finansowych.

Jak zbudować portal self-service?

5 przykładów wdrożeń dla liderów rynku

Instytucje finansowe, które rozwijają się z e-point:

  • logo-ing
  • logo-santander
  • logo-pzu
  • logo-bnp
  • logo-skarbiec
  • logo-nn-investment-partners
  • logo-investors

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

ekspert-e-point-piotr-rozycki

Piotr Różycki

Account Director

telefon +48 600 054 353

prozycki@e-point.pl

Zostaw wiadomość