5 przykładów wdrożeń dla liderów rynku
Platformy self-service w finansach
Zbuduj elastyczną architekturę wzrostu
Cyfryzacja w sektorze finansowym przez lata oznaczała głównie strategię redukcji kosztów poprzez przeniesienie obsługi klienta do kanałów online. Ten etap się kończy. Wszystkie instytucje posiadają rozwinięte kanały online, zaś sama cyfryzacja nie gwarantuje już wzrostu.
Dziś rozwój wymaga innowacji — zarówno w tworzeniu nowych produktów cyfrowych, jak i w docieraniu do nowych segmentów klientów czy poszukiwaniu świeżych modeli biznesowych. To z kolei oznacza konieczność całkowitego przemyślenia roli platform self-service. Nie są już one jedynie miejscem samoobsługi klientów, lecz stają się fundamentem innowacji w instytucjach finansowych.
Aby to osiągnąć, instytucje finansowe potrzebują elastycznej architektury platform cyfrowych, która pozwala:
|
W praktyce oznacza to odejście od przestarzałych, monolitycznych platform na rzecz rozwiązań opartych o mikroserwisy i otwarte API. Tylko taka architektura zapewnia niezbędną elastyczność i otwarcie na nową rzeczywistość, w której to asystenci AI będą interfejsem samoobsługi klientów.
W e-point tworzymy platformy self-service, które łączą intuicyjne doświadczenie użytkownika z architekturą gotową na wyzwania zarówno teraźniejszości, jak i przyszłość. Projektujemy je tak, by były nie tylko punktem obsługi, lecz fundamentem dla rozwoju i innowacji w instytucjach finansowych.
Nasze rozwiązania i technologie:
Portale self-service
Platformy w architekturze mikrousług, tworzone jako rozwiązania dedykowane, które pozwalają rozwijać usługi cyfrowe bez ograniczeń produktu firmy trzeciej lub platformy monolitycznej
Aplikacje mobilne
Naturalne rozwinięcie architektury self-service, w kierunku aplikacji stanowiącej główną platformę kontaktu z klientem w instytucji finansowej
UX Design
Projektowanie doświadczeń, które zamieniają złożone operacje finansowe w proste i intuicyjne ścieżki użytkownika, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów
AI w obsłudze klienta
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji i personalizacji kontaktu z klientem
Instytucje finansowe, które rozwijają się z e-point: