Pomagamy instytucjom finansowym w skutecznej cyfrowej akwizycji klientów przez content, który sprzedaje
Cyfrowa ścieżka klienta instytucji finansowych zaczyna się w wyszukiwarce Google, a coraz częściej również w wynikach konwersacyjnych ChatGPT czy Gemini. Aby być tam widocznym i następnie skutecznie skonwertować klienta, potrzebny jest angażujący content.
Content jednak to nie tylko teksty na stronach WWW. To także kalkulatory finansowe, porównywarki produktów, symulacje, infografiki czy materiały multimedialne. To wszystkie elementy, które prowadzą użytkownika przez ścieżkę zakupową. Trzeba o nich myśleć jak o e‑commerce dla instytucji finansowej.
Od ponad 30 lat współpracujemy z sektorem finansowym w budowaniu skutecznej komunikacji akwizycji klientów. Wspieramy największe i najbardziej wymagające instytucje w Polsce. Byliśmy pionierem portalu bankowego opartego na CMS, wdrażania design systemów i modelu RWD. Teraz koncentrujemy się na AI i trendzie Machine Customer i wierzymy, że z naszą pomocą nasi klienci będą liderami również w tym obszarze. Dbamy o UX wspierający konwersję, mobilne doświadczenia, SEO, szybkość działania oraz zgodność z regulacjami: KNF, DORA, WCAG, RODO, AI Act etc.
Zaufali nam:
Nasze rozwiązania i technologie
Od projektowania nowoczesnych portali, przez wdrożenia CMS‑ów i zarządzanie treścią omnichannel, aż po komunikację 1:1 w czasie rzeczywistym — wszystko zaprojektowane z myślą o instytucjach finansowych.
Projektowanie portali dla instytucji finansowych
Od audytu UX po gotowy produkt. Tworzymy rozwiązania, które sprzedają
CMS dla finansów
Dedykowany firmom z branży finansowej system zarządzania treścią. Pewność zgodności z regulacjami
CMS dla Marketingu
Twórz dynamiczne kampanie w wielu językach, opierając decyzje na danych i testach A/B
Omnichannel Content
Pełna kontrola nad komunikacją we wszystkich kanałach
Hiperpersonalizacja
Personalizacja treści w czasie rzeczywistym. Dopasowuj treści do konkretnych klientów i kontekstu
Historie Sukcesów
- Banki
- CMS
- Digital experience
Najszybszy portal bankowy w polskim internecie
- Średni wzrost konwersji o 10%
- 75% redukcji śladu węglowego
- Przyśpieszenie ładowania głównych stron o 300%
- Banki
- Digital experience
- Self-service
Samoobsługowy system do umawiania spotkań w banku
- Wyeliminowanie kolejek w oddziałach banku
- Wdrożenie obsługi wielokanałowej (przez stronę, SoMe, SMS i e-mail)
- Wzrost wydajności procesu o 206% w ciągu zaledwie 2 miesięcy
- Bankowość i Finanse
- CMS
- Banki
Projekt i wdrożenie portalu dla NN Investment Partners
- Intuicyjna nawigacja i nowa architektura informacji
- Płynne ścieżki zakupowe dla szerokiego portfolio produktów
- Spójna identyfikacja wizualna i mobile-first design
- Bankowość i Finanse
- UX
- Onboarding
Portal dla klientów wiodącego europejskiego ubezpieczyciela
- Łatwa nawigacja po +400 produktach i usługach finansowych
- Wygodne i angażujące opcje samoobsługi
- Przyjazne formularze kontaktowe zwiększają konwersję
- Bankowość i Finanse
- Banki
- UX
Nowoczesny portal RWD dla klientów bankowych
- Intuicyjna platforma z ofertą dla różnych segmentów klientów
- Zmodernizowane interfejsy użytkownika dostosowane do urządzeń mobilnych
- Wzrost konwersji z kanału online
Kim jesteśmy?
e-point od blisko 30 lat jest strategicznym partnerem instytucji finansowych, który łączy wiedzę biznesową z kompetencjami projektowymi i wdrożeniowymi. Doradzamy zarządom i zespołom. Pomagamy im wykorzystać strategię i technologię do budowania przewagi konkurencyjnej.
Nasze projekty koncentrują się na realnych wynikach i są w pełni zgodne z regulacjami. Dzięki interdyscyplinarnym zespołom potrafimy przełożyć cele biznesowe na konkretne rozwiązania cyfrowe, które odpowiadają na potrzeby rynku finansowego.
30
lat na rynku
200
ekspertów
100+
wdrożeń dla sektora finansowego
Umów się na darmową konsultację
Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów
Zostaw wiadomość
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta