Zmień dane behawioralne w realne zyski z Synerise i e-point

Poznaj swojego klienta i wykorzystaj dane do skutecznej hiperpersonalizacji

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy

banki-banner

Zaufali nam:

  • logo-santander
  • logo-ing
  • logo-bnp-paribas
  • logo-nn-investment-partners
  • logo-bik
  • logo-skarbiec
  • logo-investors
  • logo-mennica
  • logo-bank-spoldzielczy-w-szczytnie-black-white

Przestań zgadywać, jakiego produktu finansowego chcą Twoi klienci. Stale informują Cię o swoich potrzebach przez logowania do aplikacji, symulacje kredytowe czy analizę funduszy.

Zrozumienie tych danych behawioralnych to najszybsza droga do skutecznej sprzedaży i zdobycia ich lojalności.

Wiele instytucji nie potrafi jednak tego zrobić. W efekcie personalizacja nie działa, a klienci widzą nietrafione komunikaty. Ty tracisz szanse na konwersję w najważniejszym momencie.

Zastąp chaos w danych nowoczesnym rozwiązaniem. Synerise to zunifikowana platforma AI, która łączy wszystko: profil 360, analitykę, automatyzację i rekomendacje. A e-point to partner, który gwarantuje, że to zadziała. Wdrożymy Synerise i połączymy narzędzie z Twoimi systemami wewnętrznymi. Wszystko przy zachowaniu zgodności z regulacjami i najwyższej dbałości o bezpieczeństwo.

Jak sprawić, by każdy klient widział inne, dopasowane do siebie treści, oferty i banery?

Synerise pozwala na dynamiczną podmianę treści na stronie i w aplikacji, automatycznie dostosowując komunikację (np. baner o kredycie, propozycję inwestycji) do profilu behawioralnego i segmentu AI danego użytkownika.

Czy Twój klient dostaje spersonalizowane komunikaty?

Jak zareagować w idealnym momencie, gdy klient właśnie kończy symulację kredytu hipotecznego lub porzuca wniosek?

Możesz budować zautomatyzowane ścieżki (workflows) klienta. Reagują natychmiast na zdarzenia behawioralne i wysyłają spersonalizowaną ofertę (np. push, e-mail, in-app) w ciągu sekund od wykrycia intencji.

Czy Twoja komunikacja dociera do klienta "po fakcie", czy w czasie rzeczywistym?

Jak zatrzymać klientów, zanim przeniosą środki?

Moduł Analityki Synerise wykorzystuje AI do analizy subtelnych zmian w zachowaniu. To mogą być np. mniejsza częstotliwość logowań, czy spadek salda. Tworzy scoring ryzyka odejścia, który pozwala automatycznie uruchomić spersonalizowaną kampanię retencyjną.

Czy o odejściu klienta dowiadujesz się dopiero, gdy zamyka konto?

Jak połączyć dane klienta ze wszystkich źródeł?

Synerise integruje dane ze wszystkich punktów styku (online i offline) w jeden, ujednolicony profil 360. Pozwala to na segmentację opartą o AI, a nie tylko o dane demograficzne. Daje jedno źródło prawdy o kliencie dla wszystkich działów.

Czy Twój marketing, sprzedaż i obsługa klienta bazują na tych samych, pełnych danych o kliencie?

Pomożemy Ci wykorzystać dane behawioralne

Wdrożymy w Twojej instytucji finansowej platformę Synerise. Wykorzystamy nasze doświadczenie we współpracy z największymi instytucjami finansowymi. Jako partner gwarantujemy, że Synerise nie stanie się kolejną aplikacją analityczną. To będzie w pełni zintegrowane centrum Twojej strategii marketingowej i sprzedażowej.

Zintegrujemy platformę Synerise z Twoim ekosystemem cyfrowym  (CRM, portalem online i aplikacją mobilną).

Stworzymy jeden, ujednolicony profil klienta 360, który w czasie rzeczywistym zasila się danymi ze wszystkich punktów styku.

Zapewnimy spójne doświadczenie klienta w modelu omnichannel, umożliwiając budowanie zautomatyzowanych ścieżek klientów.

Wdrożymy hiperpersonalizację treści, ofert i banerów (Dynamic Content), aby każdy klient widział komunikaty dopasowane do jego aktualnych potrzeb.

Zoptymalizujemy procesy sprzedaży i utrzymania klienta przez automatyzację reakcji (np. na porzucony wniosek kredytowy lub symulację produktu).

Dostarczymy zaawansowaną analitykę opartą na AI, w tym predykcję odejścia (churn), scoring behawioralny i zaawansowaną segmentację.

Umożliwimy pełne wykorzystanie autorskich modeli AI Synerise (BaseModel.ai, Cleora.ai) do automatycznego przewidywania zachowań i dostarczania rekomendacji.

Wesprzemy procesy onboardingowe, automatyzując spersonalizowaną komunikację z klientem na każdym etapie ścieżki (np. po weryfikacji KYC).

Zapewnimy bezpieczeństwo danych przetwarzanych w platformie, w tym pełną kontrolę dostępu i szyfrowanie.

Zagwarantujemy pełną zgodność z wymogami regulacji.

Dzięki zunifikowanej platformie Synerise zminimalizujemy Twój dług technologiczny w obszarze MarTech, zastępując wiele rozproszonych narzędzi analitycznych i marketingowych jednym, spójnym systemem.

Zapewnimy długookresowe wsparcie w rozwoju i optymalizacji wdrożenia, abyś maksymalizował zwrot z inwestycji (ROI) w platformę.

3 etapy cyfrowej ścieżki klienta w branży finansowej

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sektorze finansowym i technologicznym. Zaczynaliśmy od prostych rozwiązań do obsługi treści. Dziś dostarczamy naszym Klientom zaawansowane systemy, które realnie zmieniają sposób komunikacji z klientami.

Wdrażamy rozwiązania, które pomagają instytucjom skutecznie łączyć potrzeby użytkowników z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi. 

30

lat na rynku

200

ekspertów


 

100+

wdrożeń dla sektora finansowego

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

ekspert-e-point-cms-lukasz-trzaska

Łukasz Trzaska

Dyrektor Rozwoju DXP

telefon +48 501 531 668

ltrzaska@e-point.pl

Zostaw wiadomość