Zwiększ akwizycję klientów

dzięki bezpiecznemu i zgodnemu z regulacjami wykorzystaniu AI

Sprzedaż produktów finansowych zawsze była wymagająca – to obszar złożonych ofert, regulacyjnych ograniczeń i silnych emocji klientów związanych z podejmowaniem decyzji finansowych.

Ta złożoność zwiększa koszty obsługi i ogranicza tempo rozwoju biznesu. Sztuczna inteligencja wnosi nową obietnicę: pozwala zrozumieć złożony kontekst klienta, przełożyć skomplikowane produkty na język zrozumiały dla klienta, uprościć procesy i obniżyć koszty dystrybucji. 

Jednak finanse, podobnie jak zdrowie, to obszar szczególnie wrażliwy. Zarówno pod względem ochrony danych jak i dziedziny życia jakiego dotyczy. Dlatego jeszcze w szczególny sposób uregulowany i wymaga szczególnych środków bezpieczeństwa. 

W e-point wierzymy, że droga do bezpiecznego i skutecznego wykorzystania AI w instytucjach finansowych wiedzie przez działy sprzedaży i obsługi klienta.

To tam korzyści pojawiają się najszybciej – AI wspiera sprzedawców w dostępie do danych, lepszemy zrozumieniu klienta i jego potrzeb, konstrukcji i porównywaniu ofert i obsłudze klientów w czasie rzeczywistym. A wszystko dzieje się przy udziale pracownika, zatem ryzyka związane z AI w bezpośrednim kontakcie z klientem są ograniczone. 

Równocześnie wdrażanie AI w działach sprzedaży i obsługi Klienta pozwala rozwijać architekturę AI, która docelowo będzie mogła obsługiwać asystentów AI dostępnych bezpośrednio dla klientów, integrować się z zewnętrznymi asystentami w modelu machine customer i tym samym zasilać kontekstem użytkownika model hiperpersonalizacji w instytucjach finansowych. 

Zaufali nam:

  • logo-skarbiec
  • logo-nn-investment-partners
  • logo-investors
  • logo-ing
  • logo-santander
  • logo-pzu
  • logo-bank-spoldzielczy-w-szczytnie-black-white
  • logo-bik

Od ponad 30 lat e-point wspiera sektor finansowy w cyfrowej transformacji

Pracowaliśmy przy kluczowych zmianach w bankowości, rynku kapitałowym i ubezpieczeniach, pomagając instytucjom tworzyć nowoczesne kanały cyfrowe i dostosowywać się do wymagań regulacyjnych. Dzięki temu dobrze rozumiemy złożoność i odpowiedzialność, jakie wiążą się z technologiami dla branż regulowanych. To doświadczenie dziś wykorzystujemy w projektach związanych z AI – wspierając instytucje finansowe w bezpiecznym i skutecznym wdrażaniu rozwiązań, które wymiernie wspierają sprzedaż, obsługę i budowanie relacji z klientami.

Poznaj ofertę cyfryzacji dla TFI

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów dla rynku funduszy inwestycyjnych

ekspert

Paul Pachowicz

Customer Success Officer

telefon +48 534 291 790

ppachowicz@e-point.pl

Zostaw wiadomość