e-point platynowym sponsorem European Direct Selling Conference, najważniejszej konferencji sprzedaży bezpośredniej w Europie
European Direct Selling Conference to jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych sprzedaży bezpośredniej w Europie. Z przyjemnością informujemy, że e-point po raz kolejny został platynowym sponsorem konferencji, która odbyła się w dniach 5-6 października w Brukseli.
Organizuje ją SELDIA: Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, instytucja zrzeszająca 16 międzynarodowych korporacji oraz 28 organizacji krajowych. Dodajmy, że w czerwcu 2016 SELDIA przyjęła e-point do grona swoich członków, doceniając nasz wkład w duże europejskie przedsięwzięcia handlowe, m.in. platformę e-commerce dla Amway, z której korzystają dziś 2 miliony użytkowników w 31 krajach. Platforma obsługuje 46 języków, 14 stref czasowych, 8 typów płatności, 8 opcji dostawy i 13 walut.
Prelegenci i uczestnicy
Konferencja przyciągnęła ogromną i zróżnicowaną publiczność, zainteresowaną przyszłością europejskiego handlu.
Na konferencji występowali między innymi:
- uznani eksperci (prezes Amway Doug DeVos)
- przedstawiciele nauki (Evelyne Terryn z Uniwersytetu w Loeven)
- reprezentanci organów UE (Veronica Manfredi z Komisji Europejskiej)
- obserwatorzy trendów (Sebastian Kotow z MindShift Lab)
- prawnicy (dr Markus Knell)
- praktycy z rozmaitych branż: prezesi, menedżerowie, sprzedawcy, marketerzy...
To właśnie zróżnicowanie oraz wieloaspektowe spojrzenie na sprzedaż decyduje o wyjątkowości tego wydarzenia. Dlatego cieszymy się, że możemy je wspierać.
Nowe oblicze sprzedaży bezpośredniej: digitalizacja
Najgorętszym tematem konferencji była bez wątpienia postępująca digitalizacja procesu sprzedażowego, która wytwarza nowe trendy i nawyki konsumentów, takie jak uberyzacja, czy ekonomia współpracy. Klienci kupują dziś inaczej, co wymusza na sprzedawcach i marketerach zmianę podejścia: stosowanie rozwiązań omnichannel w odpowiedzi na nielinearną podróż zakupową czy włączenie mediów społecznościowych w strategię biznesową. W takich warunkach kapitałem firmy stają się nowe zasoby - na przykład zaufanie, dziś najważniejsza waluta, jaką może dysponować marka.