e-point CMS

Zyskaj kontrolę nad Digital Experience

 

Skontaktuj się z nami

e-point CMS daje Ci pełną kontrolę nad całym ekosystemem cyfrowych doświadczeń użytkownika w różnych kanałach: od desktopu, przez mobile, po ekrany w placówkach fizycznych.

 

To rozwiązanie klasy enterprise dla firm, które potrzebują:

zapewniać użytkownikom najwyższej klasy Customer Experience we wszystkich kanałach komunikacji
zarządzać z jednego miejsca wieloma witrynami lub wersjami językowymi
samodzielnie, bez pomocy agencji ani wewnętrznego IT tworzyć customowe, nieszablonowe elementy wizualne
obsługiwać złożony proces akceptacji treści
zagwarantować najwyższy standard dostępności, bezpieczeństwa i supportu

e-point CMS to narzędzie dla tych, którzy nie godzą się na kompromisy. Sprawdziliśmy je na najbardziej wymagających branżach: bankowej, finansowej i farmaceutycznej. Z portali zbudowanych na bazie e-point CMS korzysta każdego miesiąca ponad 50 milionów użytkowników. Integrowaliśmy go z systemami e-commerce oraz bankowością internetową, by tworzyć unikatowe, zoptymalizowane doświadczenia użytkownika.

Jak CMS wspiera zarządzanie treścią w organizacjach?

W dużych organizacjach proces zarządzania treścią jest złożony i uwzględnia wielu aktorów. Należy go także dopasować do konkretnych potrzeb organizacji, np. procesów akceptacji, pracy iteracyjnej czy dystrybucji contentu w wielu kanałach.

Dlaczego e-point CMS?

Zobacz jak e-point CMS wspiera wszystkie role, które biorą udział w procesie komunikacji z użytkownikiem końcowym.

  • Korzyści dla redaktorów treści
    • szybkie i efektywne tworzenie treści
    • kontrola nad treścią, jej wyglądem i agregacją 
    • sprawne przenoszenie treści w strukturze 
    • możliwość ponownego wykorzystania tego samego przekazu w wielu miejscach 
    • możliwość powrotu do poprzednich wersji
    • możliwość oddzielania treści od layoutu, co pozwala skupić się wyłącznie na jakości contentu 
    • możliwość dodawania nowych wersji językowych i wsparcia przez tłumacza automatycznego
  • Korzyści dla marketingu
    • możliwość tworzenia i testowania layoutu, co daje kontrolę nad wizualizacją treści 
    • rozdzielenie uprawnień
    • tworzenie treści, która wizualnie będzie atrakcyjna na ekranach desktopowych i mobilnych
    • dostęp do samodzielnego tworzenia landing page’y i podstron
    • brak konieczności zlecania pracy działowi IT lub agencji zewnętrznej
    • pomiar informacji o ruchu klientów i podgląd lejka konwersji
  • Korzyści dla IT
    • możliwość integracji z już istniejącymi technologiami w firmie
    • łatwość obsługi, która umożliwia osobom nietechnicznym edycję stron
    • łatwość instalacji i konfiguracji oraz stabilność działania
    • brak obawy o vendor lock-in, pełna dokumentacja, szkolenia i licencja deweloperska 
    • łatwe znalezienie specjalistów do opieki nad systemem - popularna technologia Java i oprogramowania Open Source 
    • dojrzała licencja, pełne bezpieczeństwo prawne bibliotek strony trzeciej
  • Korzyści dla właściciela biznesu
    • kontrola procesu tworzenia przekazu
    • pewność dotarcia przekazu do odpowiedniego odbiorcy na czas 
    • możliwość implementacji szybkich, bezpiecznych i testowalnych zmian 
    • możliwość analizowania efektywności portalu
    • możliwość oceny efektywności przekazu
  • Korzyści dla decydenta
    • znana cena implementacji
    • praca z produktem sprawdzonym w licznych, dużych wdrożeniach 
    • bezpieczeństwo korzystania, wsparcie specjalistów od produktu
    • aktualizacje produktu zgodnie z aktualnymi trendami
    • zaplecze dostawcy w postaci dedykowanego zespołu rozwijającego produkt 
    • dopracowany, sprawdzony proces testowania przed ostatecznym wdrożeniem 
    • dogłębne testowanie przed ostatecznym wdrożeniem
  • Korzyści dla compliance
    • łatwość monitorowania zmian treści i aktywności zarządzających portalem
    • proces akceptacji zmian treści
    • wersjonowanie treści i praca na kopiach roboczych z podglądem przez publikacją
    • ujednolicona treść oraz spójny sposób jej prezentacji na przestrzeni całego portalu
    • wysoki poziom bezpieczeństwa potwierdzony aktualnymi audytami niezależnych firm dla ochrony wizerunku firmy
    • gwarancja dostarczenia treści do odbiorców dzięki niezawodności portali potwierdzonej wieloletnią historią utrzymania

Potężne funkcje

 EDYCJA STRON

  • tworzenie stron w wygodnym i wszechstronnym wizualnym edytorze (WYSIWYG) z funkcją „drag and drop”
  • design system stworzony na bazie gotowych komponentów, które przyspieszają tworzenie portalu (np. karuzela, akordeon)
  • możliwość tworzenia własnych elementów strony i ich zapisywania do późniejszego wykorzystania
  • zorganizowanie treści w wygodnej strukturze drzewa, ułatwiającej zarządzanie wieloma stronami
  • zaawansowana edycja szablonów, kodu HTML, CSS, nagłówków, stopek i menu

 KONTROLA NAD TREŚCIĄ

  • wersjonowanie i kontrola nad publikacją treści
  • planowanie publikacji i wygasania stron
  • monitoring aktywności redaktorów
  • elastyczny proces akceptacji treści

  ZARZĄDZANIE PORTALEM

  • zarządzanie wieloma witrynami (multisite) z poziomu jednego panelu
  • rozbudowany model uprawnień dla redaktorów
  • wsparcie dla wielojęzyczności
  • wiele modułów funkcjonalnych takich jak aktualności czy FAQ oraz łatwa rozbudowa o kolejne
  • walidator treści (website validator) wspierający utrzymanie poprawności i standardów

 WSPARCIE DLA MARKETINGU

  • wygodne tworzenie nowych Landing Page’y
  • wszechstronne zarządzanie plikami, obrazkami i dokumentami (DAM)
  • wsparcie i elastyczna konfiguracja SEO, czyli pozycjonowania w Google
  • łatwa współpraca agencji zewnętrznych dzięki procesowi akceptacji i systemowi uprawnień

 SZYBKOŚĆ I DOSTĘPNOŚĆ

  • wsparcie dla WCAG, czyli standardu dostępnych serwisów internetowych
  • aktualna optymalizacja pod kątem standardu Google Core Web Vitals dla doskonałej szybkości wyświetlania (performance)
  • pełnotekstowa wyszukiwarka oparta na silniku Solr
  • spełnienie manifestu PWA

 INTEGRACJE

  • udostępnianie treści przez Content API dla innych kanałów komunikacji, takich jak aplikacje mobilne, czy niezależne aplikacje SPA (tzw. tryb headless)
  • wizualizacja i projektowanie treści udostępnianych dla innych kanałów w ramach jednego wizualnego edytora
  • integracja z systemami klasy PIM pozwalająca m.in. na łatwe tworzenie LP z informacjami produktowymi oraz tworzenie dedykowanych stron produktów i kategorii
  • wsparcie dla integracji z narzędziami analitycznymi np. Google Analytics

e-point CMS 2.10

Zobacz listę wszystkich funkcjonalności

POBIERZ

Co dzięki temu otrzyma użytkownik końcowy?

Usprawnienie procesu tworzenia i publikacji przekazu w firmie znacząco wpływa na to, co finalnie trafia do odbiorcy. Dzięki e-point CMS możesz mieć pewność, że dostarczysz mu informacje łatwe do wyszukania i szybko przyswajalne, w optymalnym kanale i czasie.

 

Zobacz wdrożenia e-point CMS