Design i Strategia

Kompleksowe usługi wspierające cyfrową transformację biznesu

Porozmawiajmy

design-and-strategy-banner

Zaufali nam:

  • logo-pzu
  • logo-amica
  • logo-bnp-paribas
  • logo-ing
  • logo-adamed
  • logo-stoen-operator
  • logo-inter-cars
  • logo-ccc

Pełne wsparcie - od zdefiniowania problemu do wdrożenia rozwiązania

Jako Twój partner w procesie cyfrowej transformacji, zapewnimy ci wsparcie na każdym etapie tej podróży. Pomożemy Ci zaprojektować strategiczne rozwiązania odpowiadające w równym stopniu na potrzeby użytkowników i biznesu.

Podobnie jak doświadczeni rzemieślnicy rozumiemy, że naszym celem nie jest stawianie pojedynczych cegieł, lecz budowa domu. Wspólnie zbudujemy solidne fundamenty pod transformację Twojej firmy w nowoczesną, cyfrową organizację.

Dlaczego e-point?

  • Holistyczna strategia

    Nasze kompleksowe podejście przyśpieszy cyfrowy rozwój Twojej firmy. Jako software house z silnymi kompetencjami strategicznymi i projektowymi, skutecznie działamy w trzech kluczowych obszarach innowacji: wydajności biznesowej, doświadczeniach użytkownika i technologii. Bez względu na to, z jakim wyzwaniem się zmagasz, okryjemy źródło problemu i zaproponujemy holistyczne rozwiązanie.

    Specjaliści e-point posiadają kompetencje technologiczne i wiedzę biznesową oraz rozumieją doświadczenia użytkowników.

    logo-ch-beck
  • Dojrzałe procesy projektowe

    Projektowanie doświadczeń jest esencją naszej działalności. Na przestrzeni lat opracowaliśmy unikalny proces, który integruje najbardziej skuteczne elementy z metodologii takich jak design thinking, projektowanie usług i projektowanie behawioralne. Potrafimy szybko identyfikować optymalne strategie dla różnych wyzwań biznesowych, oszczędzając Twój czas i pieniądze.

    Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o naszych klientach.

    logo-ch-beck
  • Know-how z wielu branż

    Wieloletnie doświadczenie w pracy z różnorodnymi markami pozwoliło nam dogłębnie poznać specyfikę wielu sektorów jak finanse, bankowość, handel, energetyka, opieka zdrowotna i ubezpieczenia. Specjalistyczna wiedza branżowa, wsparta solidnymi umiejętnościami technologicznymi i doświadczeniem projektowym, pozwala nam budować rozwiązania, które skutecznie adresują kluczowe wyzwania firm na drodze do cyfrowej transformacji.

    Dokładnie wiedzieli czego potrzebujemy i jak działa nasz biznes.

    logo-stoen-operator

Przekształć firmę w wydajną organizację cyfrową

  • Experience Strategy

    Odkryjemy i zdefiniujemy źródło wyzwań biznesowych, z jakimi mierzy się Twoja organizacja i pomożemy Ci je pokonać.

    Skoncentrujemy się na zrozumieniu potrzeb Twoich klientów, analizie środowiska branżowego, zbadaniu wewnętrznych aspektów organizacyjnych i okryjemy najlepsze ścieżki rozwoju Twojego biznesu.

    Przygotujemy dla ciebie strategię cyfrową oraz praktyczne metody umożliwiające przeprowadzenie skutecznego wdrożenia.

    • Strategia UX
    • Mapowanie podróży klienta
    • Wskaźniki CX
    • Koncepcje usług
  • Experience Design

    Poprowadzimy Cię przez proces projektowania nowego produktu cyfrowego, od wstępnej koncepcji do wykonalnego prototypu.

    Zdefiniujemy kluczowe elementy nowego systemu i zaplanujemy kolejne kroki przed wdrożeniem.

    Otrzymasz od nas szczegółowo zaprojektowany, gotowy do wdrożenia prototyp (MVP) spersonalizowanego rozwiązania cyfrowego.

    • Projekt architektury informacji
    • Kluczowe ścieżki użytkowników
    • Prototypy cyfrowych rozwiązań
  • Experience Development

    Pomożemy Ci pokonać wyzwania projektowe w sytuacjach, kiedy problem jest jasno zdefiniowany lub istnieje możliwość wykorzystania gotowych rozwiązań technologicznych.

    Zapewniamy szybkie wdrożenie oraz dostosowanie rozwiązań out-of-the box do specyficznych potrzeb twojej firmy.

    Dzięki zaawansowanej personalizacji oraz opracowaniu nowych ścieżek użytkownika, poszerzymy funkcjonalność systemów, z których już korzystasz.

    • Prototypy High-Fidelity
    • Copy & Microcopy
    • Projektowanie graficzne

    Partnerem projektu transformacji cyfrowej mogła być tylko firma, która łączy kompetencje technologiczne, wiedzę biznesową oraz zrozumienie doświadczenia użytkownika. e-point stał się dla nas takim partnerem.

Wspólnie z Google przeprowadziliśmy audyt UX i szybkości stron mobilnych, obejmujący dziesiątki firm o potencjale do ekspansji w przestrzeni cyfrowej.

Posiadamy certyfikat Google Marketing Platform, który potwierdza nasze zaawansowane kompetencje w zakresie optymalizacji mobilnego UX. Realizujemy takie projekty jak:

  • Audyt szybkości stron mobilnych
  • Personalizacja UX
  • Wdrażanie Progressive Web Apps (PWA)
  • Strategia i projektowanie modeli organizacyjnych
logo-googlelogo-e-point

Projekty bez badań są jak obietnice bez pokrycia

  • Wewnętrzny zespół badawczy

    Zamiast opierać decyzje biznesowe na przeczuciach i intuicji, zawsze zalecamy testowanie założeń projektowych za pomocą sprawdzonych metod naukowych.

    Kompleksowe wsparcie badawcze jest integralną częścią naszych usług z zakresu projektowania i strategii, zapewniając tym samym podstawę do podejmowania świadomych i przemyślanych decyzji.

    Takie podejście pozwala uniknąć nieprzewidzianych poprawek i kosztownych zmian w późniejszych etapach projektu.

    • Badania z użytkownikami
    • Testy użyteczności
    • Audyt UX

    Specjaliści e-point posiadają szerokie kompetencje w zakresie pracy badawczej, warsztatowej i designerskiej, dzięki którym dostarczyli nam wiedzę, która jest niezwykle cennym wsparciem w pracy nad produktami, marketingiem i identyfikacją grup docelowych.

Nasze wyniki mówią same za siebie

    • Pomogliśmy Santander Bank Polska wdrożyć wieloetapową strategię, która poprawiła szybkość ładowania strony o 250% i zwiększyła konwersję o 10%.
    • W rezultacie Santander.pl został uznany najszybciej ładującym się portalem wśród polskich banków (przed współpracą z nami ich strona zajmowała czwarte miejsce).
    • Dla sieci sklepów Komfort zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sekcję inspiracji, która szybko doprowadziła do 82% wzrostu średniej wartości zamówienia i 205% wzrostu średniego czasu spędzonego na stronie.
    • Nasza współpraca z Leifheit polegająca na poprawie cyfrowych doświadczeń klientów w kanale e-commerce, zaowocowała wzrostem konwersji o 218% i spadkiem liczby porzucanych koszyków o 59%.
    • Pomogliśmy im również zaprojektować lepsze doświadczenie mobilne niemieckich klientów, co spowodowało wzrost liczby użytkowników mobilnych o 33,75%.
    • Stworzyliśmy system samoobsługowy do umawiania wizyt dla BNP Paribas Bank, który w ciągu zaledwie dwóch miesięcy zwiększył efektywność procesu o 206%
    • Nasze rozwiązanie dla BNP Paribas Bank dwukrotnie zwiększyło liczbę samodzielnie umówionych spotkań i odciążyło dział obsługi klienta podczas Covid-19.
    • Z powodzeniem zrealizowaliśmy inicjatywę transformacji cyfrowej dla Amway Europe, w efekcie czego 85% wszystkich zamówień jest przetwarzanych za pośrednictwem kanału cyfrowego.

    e-point posiada bardzo doświadczony zespół nastawiony na współpracę. Charakteryzuje ich gotowość do działania i profesjonalizm.

    logo-santander

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

Maciej Antoniak

Key Account Manager

telefon +48 604 314 965

mantoniak@e-point.pl

Zostaw wiadomość