Hella + Health - rewolucyjny insurtech ułatwiający zamawianie planów medycznych

Hella + Health

Jak ulepszyć Customer Experience (CX) podczas procesu porównywania i wyboru ofert ubezpieczenia medycznego

22 cze 2022

Transformacja wyboru ubezpieczenia zdrowotnego w doświadczenie zakupowe. Hella + Health (H+H) to cyfrowe narzędzie, za pomocą którego seniorzy mogą otrzymać kompleksowe doradztwo w zakresie Medicare — administrowanego przez rząd Stanów Zjednoczonych programu ubezpieczeń społecznych dla osób, które ukończyły 65. rok życia.

Klient
Hella + Health

 

Zobacz online

Misją H+H jest dostarczenie emerytom narzędzia, dzięki któremu będą mogli rozszerzyć lub zastąpić wystandaryzowane plany rządowe dającymi dodatkowe benefity planami,oferowanymi przez dostawców prywatnych.

Digital Patient Experience: doświadczenie polskiego pacjenta

Audomo i Hella + Health

Projekt został zrealizowany dla naszego klienta - amerykańskiej firmy Audomo -  specjalizującej się w nowatorskich rozwiązaniach technologicznych w branży finansów i ubezpieczeń. Audomo stawia sobie za cel optymalizację kluczowych procesów związanych z obsługą interesariuszy sektora finansowego i ubezpieczeniowego poprzez analizę potrzeb klientów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. 

Uruchomienie cyfrowej platformy Hella+Health to odpowiedź na potrzeby współczesnych seniorów, którzy chętnie wykorzystują przewagę technologii w codziennym życiu. 

Prosto i przyjaźnie, czyli skomplikowany system ubezpieczeń zdrowotnych wymyślony na nowo

Obowiązujący w USA system jest jednak kosztowny, złożony i często nieintuicyjny dla beneficjentów. Mnogość rozwiązań dostępnych na rynku, wymóg kontaktu z konsultantami na infolinii oraz konieczność analizy różnych ofert pakietów na dedykowanych stronach znacznie utrudniają starszym ludziom dobór odpowiedniego pakietu świadczeń. W dominującym na rynku amerykańskim modelu usługi, proces jest złożony, skomplikowany, mało przejrzysty, pozbawiony możliwości bezpośredniego porównania ofert i dopasowania świadczeń do potrzeb danej osoby. 

Biorąc pod uwagę powyższe niedogodności, firma Audomo przy wsparciu e-point zdecydowała się  na budowę rewolucyjnej platformy internetowej dla przedstawicieli starszego pokolenia, którzy chętnie korzystają z rozwiązań technologicznych. Celem platformy jest zarówno edukacja obywateli na temat planów opieki medycznej, jak i ułatwienie im dopasowania ubezpieczenia zdrowotnego do ich preferencji oraz przeprowadzenie procesu wyboru i zakupu planu medycznego w 100% online. 

Dzięki zastosowaniu sprawnego systemu gromadzenia danych (w tym również danych wrażliwych), wspieranego przez rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji, platforma ułatwia transparentny wybór i dopasowanie planów do potrzeb. Proponowane plany użytkownik może filtrować wg swoich własnych kryteriów, porównać i analizować poszczególne składowe. 

Jak zbudować portal self-service?

5 przykładów wdrożeń dla liderów rynku

System Hella + Health został zintegrowany z:

Medicare.gov

dzięki czemu użytkownik może automatycznie wykorzystać w Hella+Health dane ze swojej dokumentacji medycznej (informacje o lekarzach prowadzących czy przyjmowanych lekach).

API dostawcy
zewnętrznego,

łączącym e-sprzedaż planów opieki medycznej w USA. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik, który zdecyduje się na konkretny plan lub zestaw planów może je nabyć online za pośrednictwem H+H. 

Wdrożenie:

Praca nad projektem obejmowała cztery etapy, przy jednoczesnym przejściu z metodyki Agile w fazie początkowej do WaterFall, na etapie końcowym.

Stos technologiczny

Efekty

Do tej pory, aby dobrać idealnie skrojony plan ubezpieczeń Medicare, amerykańscy seniorzy musieli zmierzyć się z długotrwałym i skomplikowanym procesem oraz szczegółowymi rozmowami z konsultantami. Dzięki Hella + Health, wybór ubezpieczenia medycznego stał się szybszy, mniej stresujący i znacznie bardziej efektywny. Dzięki przemyślanemu interfejsowi, proces ten jest prosty i intuicyjny; użytkownicy mogą nawet filtrować plany i dokonywać zakupu na stronie. Cyfrowa platforma daje seniorom kontrolę, a ponadto jest bezpieczna, godna zaufania i wygodna.

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies