Moduł łączący sprzedaż internetową i stacjonarną sieci CCC

CCC

Implementacja usługi Click&Collect - "Zarezerwuj produkt online i przetestuj w salonie"

06 cze 2019

CCC, jeden z liderów branży fashion specjalizujący się w produkcji i sprzedaży obuwia, udostępnił klientom nową możliwość zamawiania produktów przez internet.

Klienci mogą teraz rezerwować produkty online, a następnie odebrać w wybranym przez siebie salonie. Dzięki temu po ich odbiorze mogą przymierzyć wybrane produkty i zdecydować, które chcą zakupić.

Realizacja tego celu wymagała uwzględnienia specyficznej ścieżki zakupowej, dlatego zaproponowaliśmy modułowe podejście, które ułatwiło wdrożenie i późniejsze rozwoje systemu. Myślenie poszczególnymi elementami pozwoliło także płynnie i stopniowo przybliżać się do końcowego produktu przy zachowaniu elastyczności całego rozwiązania.

Klient
CCC

 

Zobacz online

Więcej szczegółów w ofercie :

UX design dla e-commerce

e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Conversion Optimization

box-e-point-sa-pierwsza-polska-firma-z-certyfikatem-conversion-optimization

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies