Jak połączyć zamówienia online ze sprzedażą w sklepie stacjonarnym [o Click&Collect w CCC]

CCC

Zarezerwuj produkt, który przetestujesz w salonie

CCC, jeden z liderów branży fashion specjalizujący się w produkcji i sprzedaży obuwia, udostępnił klientom nową możliwość zamawiania produktów przez internet.

Klienci mogą teraz rezerwować produkty online, a następnie odebrać w wybranym przez siebie salonie. Dzięki temu po ich odbiorze mogą przymierzyć wybrane produkty i zdecydować, które chcą zakupić.

Realizacja tego celu wymagała uwzględnienia specyficznej ścieżki zakupowej, dlatego zaproponowaliśmy modułowe podejście, które ułatwiło wdrożenie i późniejsze rozwoje systemu. Myślenie poszczególnymi elementami pozwoliło także płynnie i stopniowo przybliżać się do końcowego produktu przy zachowaniu elastyczności całego rozwiązania.

Klient
CCC

 

Zobacz online

Więcej szczegółów w case study e-point Design:

Zamów online i odbierz w sklepie

Podobne case studies