Moduł łączący sprzedaż internetową i stacjonarną sieci CCC
CCC
Implementacja usługi Click&Collect - "Zarezerwuj produkt online i przetestuj w salonie"
CCC, jeden z liderów branży fashion specjalizujący się w produkcji i sprzedaży obuwia, udostępnił klientom nową możliwość zamawiania produktów przez internet.
Klienci mogą teraz rezerwować produkty online, a następnie odebrać w wybranym przez siebie salonie. Dzięki temu po ich odbiorze mogą przymierzyć wybrane produkty i zdecydować, które chcą zakupić.
Realizacja tego celu wymagała uwzględnienia specyficznej ścieżki zakupowej, dlatego zaproponowaliśmy modułowe podejście, które ułatwiło wdrożenie i późniejsze rozwoje systemu. Myślenie poszczególnymi elementami pozwoliło także płynnie i stopniowo przybliżać się do końcowego produktu przy zachowaniu elastyczności całego rozwiązania.
Więcej szczegółów w ofercie :
UX design dla e-commerce
Zamów online
Przetestuj w salonie
Zdecyduj co kupisz
Od 25 lat wspieramy firmy w transformacji cyfrowej
Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.
Porozmawiajmy. Napisz do nas.
Podobne case studies
- Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o
Zaawansowane analizy lokalizacyjne w serwisie Gratka.pl dzięki integracji z Pointo.pl
WięcejDigital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta