Portale

Zwiększ konwersję i sprzedaż, dzięki cyfrowym portalom zorientowanym na użytkownika

Porozmawiajmy

portals-banner

Zaufali nam:

  • logo-ing
  • logo-santander
  • logo-leifheit
  • logo-adamed
  • logo-pzu
  • logo-bik
  • logo-mennica-polska
  • logo-bnp-paribas
  • logo-nn-investment-partners

Portale, które angażują użytkowników i wspierają sprzedaż

Każda cyfrowa historia rozpoczyna się od portalu - naszym celem jest sprawić, by Twoja była wyjątkowa.

Budując portal na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby odbiorców, bo doskonale rozumiemy, że przemyślane interakcje z użytkownikami mają siłę, żeby przekształcić zwykłych odwiedzających w lojalnych klientów.

Projektujemy rozwiązania, które są dostosowane do różnych ścieżek zakupowych, dzięki czemu wspomagają procesy biznesowe i zwiększają sprzedaż.

Dlaczego e-point?

  • Koncentrujemy się na wynikach biznesowych

    Portal pojawia się na różnych etapach podróży zakupowej klienta, przez co często jest głównym punktem styku z marką. Dlatego nasze portale, są nie tylko przyjazne użytkownikom, ale przede wszystkim skupiają się na zwiększaniu konwersji i sprzedaży. Starannie planujemy ścieżki klientów tak, żeby każde kliknięcie przybliżało ich do zakupu. Rozumiemy, że miarą efektywności portalu jest jego wpływ na kluczowe wskaźniki biznesowe.

    Otrzymaliśmy produkt o oczekiwanej wartości biznesowej w określonym czasie.

    nn-investment
  • Zarządzamy złożonymi projektami

    Wiele firm potrafi tworzyć oprogramowanie według wytycznych, ale my patrzymy na każdy projekt z szerszej perspektywy. Budowaliśmy portale dla czołowych europejskich firm i zarządzaliśmy przedsięwzięciami o dużej skali. Nasze holistyczne podejście łączy silosy organizacyjne oraz potrzeby wielu interesariuszy w przejrzystą i spójną komunikację cyfrową. Mamy wiedzę i doświadczenie, aby skutecznie przeprowadzić Cię przez złożony projekt budowy nowego portalu, oszczędzając zarówno Twój czas, jak i pieniądze.

    Poszukiwaliśmy partnera technologicznego, który rozumie nasze cele biznesowe i specyfikę branży finansowej.

    logo-bnp-paribas
  • Zapewniamy kompleksową obsługę

    Stosujemy naszą autorską, sprawdzoną metodologię projektową. Obejmuje ona całość działań - od opracowywania koncepcji kreatywnych, poprzez architekturę informacji, aż po wdrażanie i optymalizację. W ramach tego procesu realizujemy również strategię komunikacji, targetowanie treści, projektowanie UX/UI, a także badania i rozwój. Współpracując z nami masz pewność, że wszystkie zaopiekujemy się twoim projektem kompleksowo, eliminując potrzebę angażowania dodatkowych firm.

    e-point to rzetelny i godny zaufania partner, z bardzo dobrym zapleczem merytorycznym.

    logo-adamed
  • Wyznaczamy standardy w branży

    Jesteśmy pionierami w adaptacji nowych trendów, a nasze rozwiązania od lat wyznaczają benchmarki w wielu branżach. Jako jedni z pierwszych w Polsce zbudowaliśmy responsywny portal bankowy i przeprowadziliśmy pierwsze wdrożenie PWA. Obecnie jesteśmy liderem w dostosowywaniu portali do standardów dostępności cyfrowej WCAG. Utrzymujemy długotrwałe relacje z naszymi klientami (ponad 20 lat z ING Bank Śląski, ponad 5 lat z Santander Bank, ponad 6 lat z PZU) i wspólnie wdrażamy innowacje.

    W każdym momencie możemy liczyć na wsparcie i propozycje zmian pozwalających na wydajniejsze wykorzystanie dostępnej infrastruktury.

    logo-ing-bank-slaski
  • Rozwijamy własny, specjalistyczny CMS

    Lata doświadczenia w tworzeniu portali idą w parze z rozwojem własnego systemu zarządzania treścią klasy enterprise: e-point CMS. Nasz autorski system czerpie z dwóch dekad pracy z klientami i głębokiego zrozumienia ich potrzeb biznesowych. Nieustannie ulepszamy e-point CMS w oparciu o feedback użytkowników i zapewniamy, że dotrzymuje on kroku najnowszym standardom branżowym oraz wytycznymi Google.

    Polegaliśmy na kompetencji e-point w zakresie takiego projektowania funkcji systemu, by był przyjazny użytkownikowi i intuicyjny.

    logo-ing-bank-slaski

Kierujemy podróżą klienta od pierwszego punktu styku z marką

  • Portale dla bankowości i instytucji finansowych

    Bogate portfolio projektów zrealizowanych dla bankowości i finansów, podkreśla, że nasza strategia, wychodzi poza ramy zwykłego kodowania.

    Skutecznie wesprzemy cię w zarządzaniu ofertą produktów finansowych, tworzeniu interfejsów zwiększających konwersję oraz innych specyficznych wyzwaniach branżowych.

    Wśród naszych klientów są wiodące instytucje finansowe, jak ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank i Santander Bank. Portale, które dla nich zaprojektowaliśmy wyznaczają benchmarki dla innych banków.

    • Obsługa wielu segmentów klientów
    • Budowanie zaangażowania
    • Wzrost konwersji i akwizycji
    • Wsparcie strategii omnichannel
  • Międzynarodowe portale brandowe

    Portal brandowy pozwoli Ci uspójnić cyfrowe doświadczenia marki, wyeksponować jej wartości oraz zaprezentować ofertę produktową na wielu rynkach.

    Zaprojektujemy dla Ciebie serwis, który zamieni pasywnych użytkowników w aktywnych i lojalnych klientów, stając się kluczowym elementem Twojej cyfrowej strategii.

    Wyposażymy go w angażujące interfejsy, interaktywne narzędzia i moduły self-service, które poprawią poziom konwersji i będą świetną bazą dla rozwoju zaawansowanych strategii sprzedażowych jak B2B2C.

    • Obsługa wielu brandów
    • Moduły językowe
    • Globalne platformy marketingowe
    • Experience Commerce
  • Portale administracji publicznej

    Pomożemy Ci zintegrować wewnętrzne systemy i narzędzia w jeden bezpieczny, centralny portal, który usprawni cyfrowe procesy obsługi obywateli.

    Nasze doświadczenie na rynkach regulowanych pozwala nam efektywnie odpowiadać na rygorystyczne wymagania prawne oraz zasady compliance.

    Korzystając z Business Process Management, zoptymalizujemy procesy świadczenia usług, czyniąc je bardziej efektywnymi kosztowo.

    • Bezpieczeństwo i prywatność danych
    • Dostępność Cyfrowa (WCAG)
    • Integracja z rejestrami rządowymi
    • Zgodność z przepisami

Zbuduj skuteczny portal wykorzystując nasze sprawdzone strategie

  • Design skoncentrowany na konwersji

    Projekt portalu powinien skupiać się na wynikach. Dlatego wkładamy dużo wysiłku w stworzenie architektury informacji, która ułatwia nawigację i jest przyjazna dla użytkownika. Stosujemy jasne komunikaty, aby płynnie przeprowadzać klientów przez portal, łącząc ich ścieżki z lejkami sprzedażowymi i marketingowymi. Nasze podejście podnosi konwersję oraz zapewnia spójne i intuicyjne doświadczenia cyfrowe.

  • Optymalizacja pod Google

    Większość ścieżek klientów zaczyna się od wyszukiwarki. Posiadanie portalu, który dobrze się pozycjonuje to obecnie must-have. Nasz proces wytwórczy integruje najlepsze praktyki SEO, jak optymalizacja mobilna, prędkość ładowania i intuicyjna architektura informacji. Na bieżąco śledzimy trendy Google i aktualizujemy nasze strategie, aby zapewnić wysoką wydajność portalu oraz silną pozycję w wynikach wyszukiwania.

  • Wsparcie biznesu, dzięki funkcjom no-code

    Przekazujemy zespołom biznesowym pełną kontrolę nad ich portalami. Nasz autorski system CMS minimalizuje zależność od działów IT. Dzięki bogatej gamie modułów i komponentów nie wymagających umiejętności kodowania (no-code), udoskonalonych przez ostatnie dwie dekady, usprawniamy operacje i zwiększamy elastyczność biznesową.

  • Omnichannel - spójny przekaz w wielu kanałach

    Portal odgrywa kluczową rolę w wielokanałowych ścieżkach zakupowych. Obecnie klienci wielokrotnie zmieniają urządzenia oraz kanały, a ich podróż już dawno przestała być linearna. Nasze portale płynnie łączą wszystkie punkty styku oraz różne ścieżki użytkowników, nawet w najbardziej złożonych scenariuszach. Dodatkowo projektujemy funkcje pro-sprzedażowe, interakcyjne narzędzia oraz angażujące mikro-interakcje. Rezultat? Portal, który napędza sprzedaż i zapewnia użytkownikom intuicyjne opcje samoobsługowe.

  • Ciągły rozwój portali

    Tworzymy portale od ponad 25 lat. W 2010 roku byliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce zaprojektowaliśmy pierwszy portal bankowy RWD, wyznaczając punkt odniesienia dla branży. Dziś stoimy na czele wdrażania standardów WCAG, zapewniając dostępność cyfrową dla wszystkich. Proaktywnie dostosowujemy się do nowych trendów UX, stale zmieniających się algorytmów Google, regulacji prawnych i najnowszych standardów cyberbezpieczeństwa.

Nasze wyniki mówią same za siebie

    • Pomogliśmy Santander Bank Polska wdrożyć wieloetapową strategię, która poprawiła szybkość ładowania strony o 250% i zwiększyła konwersję o 10%.
    • W rezultacie Santander.pl został uznany najszybciej ładującym się portalem wśród polskich banków (przed współpracą z nami ich strona zajmowała czwarte miejsce).
    • Podczas tego samego projektu pomogliśmy bankowi zmniejszyć ślad węglowy o 75%, wspierając jej strategię zrównoważonego rozwoju.
    • Stworzyliśmy system samoobsługowy do umawiania wizyt dla BNP Paribas Bank, który w ciągu zaledwie dwóch miesięcy zwiększył efektywność procesu o 206%.
    • Nasze rozwiązanie dla BNP Paribas Bank dwukrotnie zwiększyło liczbę samodzielnie umówionych spotkań i odciążyło dział obsługi klienta podczas Covid-19.
    • Dla ING Bank Śląski zrealizowaliśmy projekt transformacji technologicznej oparty na mikrousługach, co doprowadziło do zmniejszenia liczby zgłoszeń serwisowych, przyspieszenia wdrażania zmian i ograniczeniu błędów regresji.
    • Wdrożyliśmy też interaktywne elementy (jak kalkulatory) na ich stronie internetowej - co doprowadziło do 14% wzrostu czasu spędzonego na stronie i wzrostu konwersji.
    • Dla lidera branży farmaceutycznej, firmie Adamed, zaprojektowaliśmy portal umożliwiający łatwe zarządzanie i aktualizowanie treści w 10 wersjach językowych, w tym w 35 różnych sekcjach i komponentach.
    • Dla PZU, wiodącego polskiego ubezpieczyciela, zbudowaliśmy nowy portal dla klientów, który doprowadził do 3-krotnego wzrostu konwersji z wejścia na kwotację i 4-krotnego wzrostu konwersji z kwotacji na sprzedaż.

    Jeżeli do rozwoju swojego produktu poszukujesz partnera, który zaangażuje się w jego rozwój tak bardzo jak we własny projekt, rekomendujemy współpracę z e-point.

    logo-vodeno

Umów się na darmową konsultację

Porozmawiaj o swoich potrzebach z jednym z naszych ekspertów

Maciej Antoniak

Key Account Manager

telefon +48 604 314 965

mantoniak@e-point.pl

Zostaw wiadomość