Customer Journey Design
Zbadamy ścieżkę podróży Twoich klientów i zbudujemy strategię ulepszenia ich Customer Experience. Opracujemy roadmapę wprowadzania inicjatyw klientocentrycznych i sposoby mierzenia efektywności zmian.
Kiedy możemy Ci pomóc?
Chcesz poznać potrzeby i problemy swoich klientów
aby budować przewagę konkurencyjną opartą na CX.
Oczekujesz wsparcia w budowaniu strategii omnichannel
która pozwoli Ci lepiej wykorzystywać swoje możliwości.
Chcesz poprawnie mierzyć skuteczność swoich inicjatyw
i świadomie podejmować decyzje biznesowe.
Dlaczego Customer Experience to podstawa?
- 86% kupujących jest skłonna zapłacić więcej za lepsze doświadczenie (Oracle: Customer Experience Impact Report)
- 32% konsumentów jest skłonna porzucić ulubioną markę po jednym złym doświadczeniu (PwC: Experience is everything: Here’s how to get it right)
- 5,7 razy większe przychody przynoszą marki z doskonałą obsługą klienta w porównaniu do konkurentów bez strategii CX (Forbes: 50 Stats That Prove The Value Of Customer Experience)
- 80% konsumentów uznaje za ważne to, że marka liczy się z ich zdaniem i na bieżąco dostosowuje do ich potrzeb (Mobile Institute: Customer Listening 2.0)
W jaki sposób Ci pomożemy?
|
Wariant podstawowyAnaliza + Rekomendacje |
Wariant rozszerzonyAnaliza + Badania + Strategia |
Czas |
od 4 do 6 tygodni |
zależnie od stopnia złożoności, |
Dla kogo |
Dla firm, które potrzebują zweryfikować obrany kierunek, uzupełnić go o wiedzę najlepszych specjalistów CX na polskim rynku i zaplanować działania na przyszłość. |
Dla firm, które oczekują kompleksowego podejścia, które łączy dogłębną analizę wiedzy wewnątrz organizacji z rozbudowanym programem badawczym. |
Narzędzia |
|
Zakres wariantu podstawowego, a ponadto:
|
Efekty |
|
Zakres wariantu podstawowego, a ponadto:
|
Etapy projektu
Niezależnie od pakietu, poprowadzimy Cię przez 3 etapy projektu:
Diagnoza
Dogłębnie zapoznamy się z Twoją sytuacją biznesową, potrzebami i motywacjami.
Poszukiwanie rozwiązań
Wypracujemy rozwiązania uwzględniając Twój kontekst biznesowy.
Biznes
Przeniesiemy nową wiedzę na realia biznesowe - wskażemy kierunki rozwoju oraz sposoby mierzenia efektywności wprowadzanych działań.
Dlaczego warto z nami pracować?
Ponad 20 lat doświadczenia w projektowaniu dla największych firm z wymagających branż takich jak bankowość i finanse, e-commerce czy farmacja
Mamy praktyczną wiedzę z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem budowania nowoczesnych ścieżek klienta
Łączymy kompetencje designowe i technologiczne, co pozwala nam projektować najbardziej skuteczne i możliwe do wdrożenia rozwiązania
Pracujemy według autorskiego procesu wykorzystującego najlepisze praktyki badania i projektowania Customer Experience