Łukasz to profesjonalista z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży IT. Związany z e-point od 2012 roku. Pełni kluczową rolę w kompleksowym rozwoju nowych produktów i usług w obszarze Digital Experience. Jego imponujące portfolio obejmuje projekty dla wiodących instytucji, głównie w sektorze finansowym. Współpracując z PZU, wdrażał innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów. Jako Agile Project Director dla ING nadzorował projekty takie jak Aleo czy Finansowanie Faktur. Łukasz kieruje się wartościami transparentności, uczciwości i budowie zespołu opartego na różnorodności. Jego praktyczne podejście do metodyki Agile/Scrum/LeaN oraz umiejętność rozwiązywania problemów wyróżniają go jako efektywnego lidera.
Jak zbadaliśmy ścieżkę zakupową klientów Amica?
Firma Amica zgłosiła się do e-point w celu zbadania i zmapowania Customer Journey, stworzenia modelu mierzenia Customer Experience oraz opracowania listy inicjatyw poprawiających doświadczenie konsumentów.
Główną korzyścią dla tak zdefiniowanego celu miała być lepsza alokacja działań marketingowych oraz poprawa procesów dotyczących konsumenta zarówno przed, w trakcie, jak i po zakupie.
O kliencie
Amica to największy polski producent sprzętu AGD. Produkty z jej logiem stoją w ponad połowie polskich domów. Konsekwentne doskonalenie rozwiązań technologicznych w stylowej formie sprawiło, że dziś 70 proc. przychodów firmy jest generowanych na ponad 50 rynkach zagranicznych.
Podróż z klientem kluczem do najlepszego Customer Experience
Wiedza dotycząca preferencji i zachowań konsumentów decyduje o rozwoju marki. Dlatego głównym celem w tym projekcie było zbadanie ścieżki zakupowej osób kupujących produkty AGD.
"Jako producent sprzętów AGD działamy wyłącznie w modelu B2B - nie sprzedajemy naszych produktów bezpośrednio. Pomimo tego – wychodząc naprzeciw potrzebom polskich konsumentów - postawiliśmy sobie cel dostarczanie najlepszego Customer Experience koncentrując się przede wszystkim na cyfrowych punktach styku".
Robert Drożyński
Lider projektów cyfrowych
Grupa Amica
Badania w czasach pandemii
Projekt rozpoczął się w specyficznym momencie - na początku pandemii COVID-19. Sytuacja zmusiła nas do wykorzystania wszystkich dostępnych narzędzi cyfrowych tak, aby przejście na model zdalny, nie wpłynęło w zauważalny sposób na komfort i jakość pracy.
Z perspektywy klienta, dało to Amice przewagę - badania dostarczyły wiedzę, jak wygląda proces zakupowy w nowych warunkach. Zwiększenie roli internetu w zdobywaniu informacji i robieniu zakupów to trend, który przybrał na sile i spowodował naturalne skupienie firm B2B na działaniach w sieci.
"Projekt badawczy jest dla nas punktem wyjścia do dalszej pracy nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających poprawić doświadczenia zakupowe naszych klientów. Wiedząc, czego oczekują, jesteśmy w stanie wybrać odpowiednie narzędzia, eliminując ryzyko błędu".
Monika Kuźnik
Strategiczny Manager ds. Digitalizacji i Mediów
Grupa Amica
Łukasz to profesjonalista z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży IT. Związany z e-point od 2012 roku. Pełni kluczową rolę w kompleksowym rozwoju nowych produktów i usług w obszarze Digital Experience. Jego imponujące portfolio obejmuje projekty dla wiodących instytucji, głównie w sektorze finansowym. Współpracując z PZU, wdrażał innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów. Jako Agile Project Director dla ING nadzorował projekty takie jak Aleo czy Finansowanie Faktur. Łukasz kieruje się wartościami transparentności, uczciwości i budowie zespołu opartego na różnorodności. Jego praktyczne podejście do metodyki Agile/Scrum/LeaN oraz umiejętność rozwiązywania problemów wyróżniają go jako efektywnego lidera.
- Tagi:
Zobacz także
Raporty i Ebooki
[checklista] Nowe standardy dostępności cyfrowej WCAG 2.2
09 sty 2025 / / 1 min
Digital Experience
Jak brak strategii UX może doprowadzić do niepowodzenia projektu?
26 lis 2024 / Piotr Karwowski / 4 min
Digital Experience
Jak dzięki strategii UX obniżyć koszty i zwiększyć satysfakcję klientów?
12 lis 2024 / Piotr Karwowski / 4 min
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta