Testy A/B wbudowane
w e-point CMS
Prowadź eksperymenty i zwiększaj konwersję w portalu, bez dodatkowych narzędzi zewnętrznych.
Umów DEMO
Zaufali nam:
Optymalizuj konwersję
w oparciu o twarde dane
Testy A/B to najskuteczniejsza metoda weryfikacji, które komunikaty, nagłówki czy wezwania do działania realnie przekładają się na cele biznesowe.
Dobrze opierać się na intuicji. Lepiej móc do tego porównywać warianty strony w oparciu o realne zachowania Twoich użytkowników. Wybierzesz ten, który zagwarantuje Ci najlepsze wyniki.
Kluczowe cechy i zalety modułu Testów A/B
Nie potrzebujesz dodatkowych narzędzi. Wszystko masz w jednym miejscu, wbudowane w CMS
Moduł testów A/B to integralna część e-point CMS, w którym Twoi redaktorzy pracują na co dzień. Koniec z przełączaniem się między narzędziami i usługami. Tworzenie, uruchamianie i analiza eksperymentów odbywa się w tym samym panelu, w którym zarządzasz treściami. To oszczędność czasu i uproszczenie całego procesu.
Zaprojektowany z myślą o "nie-analitykach"
Pełna autonomia dla redaktorów i marketerów. Zespoły marketingu i contentu mogą samodzielnie uruchamiać testy bez angażowania działu IT. Dzięki temu nie tracisz czasu ii przyspieszasz cykl optymalizacji. Od hipotezy do wdrożenia zwycięskiej wersji w kilka chwil.Integracja z własnym lub dedykowanym silnikiem analitycznym
Bezpieczeństwo i analityka na Twoich zasadach. Możesz korzystać z dotychczasowych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) lub wybrać dedykowane rozwiązanie, dzięki któremu masz pełną kontrolę nad danymi. W ten sposób zadbasz o zgodność z regulacjami (RODO, KNF, DORA). Dodatkowo, wbudowane narzędzie nie spowalnia Twojego portalu, w przeciwieństwie do wielu zewnętrznych skryptów.
-
Zarządzaj konwersją w skali całej organizacji
Portal korporacyjny to złożony ekosystem, w którym trudno jest mierzyć i optymalizować konwersję na poziomie globalnym. Nasz moduł daje Ci narzędzia, by spojrzeć na portal z lotu ptaka, zrozumieć, które jego obszary działają najskuteczniej i gdzie kryje się potencjał do wzrostu.
Zyskujesz możliwość efektywnego delegowania zadań optymalizacyjnych do poszczególnych zespołów, jednocześnie monitorując ich postępy i wpływ na kluczowe wskaźniki biznesowe. Zmieniaj portal w przewidywalne narzędzie do realizacji celów, minimalizując ryzyko kosztownych, nietrafionych zmian.
- Globalny wgląd w konwersję
- Efektywne delegowanie zadań
- Wykrywanie anomalii i problemów
- Gwarancja zgodności i bezpieczeństwa
-
Zmień intuicję w pewność opartą na danych
Jako redaktor lub właściciel obszaru portalu codziennie podejmujesz dziesiątki decyzji: który nagłówek będzie lepszy, jakie zdjęcie wybrać, które wezwanie do działania zadziała skuteczniej? Moduł Testów A/B daje Ci możliwość samodzielnego i szybkiego sprawdzenia swoich hipotez na żywym organizmie – bezpośrednio na użytkownikach portalu.
Dzięki temu przestajesz opierać się na subiektywnych odczuciach, a zaczynasz podejmować decyzje w oparciu o twarde dane. Zyskujesz pewność, że wdrażane zmiany realnie poprawiają wyniki, a swoją pracę możesz łatwo zaraportować i udowodnić jej wartość dla całej organizacji.
- Samodzielne prowadzenie testów A/B
- Decyzje oparte na twardych danych
- Automatyczne raportowanie wyników
- Budowanie bazy wiedzy w zespole
Sprawdź jak konfigurować i monitorować wiele eksperymentów na raz.
Dla każdej strony w e-point CMS, można utworzyć jedną lub więcej wersji alternatywnych. Obejrzyj instrukcję jak to zrobić, krok po kroku.
Nowe funkcje e-point CMS odpowiadają na Twoje potrzeby i pomogą w optymalizacji
Testy A/B/n: Porównuj nie tylko dwie, ale dowolną liczbę wariantów strony jednocześnie.
Definiuj cele kilkoma kliknięciami: Zdecyduj czy ma to być np. kliknięcie w przycisk (CTA), czas spędzony na stronie, czy wyświetlenie konkretnego elementu.
Automatyzacja i harmonogram: Ustawiaj czas startu i zakończenia testów. System sam opublikuje zwycięską wersję po uzyskaniu istotności statystycznej.
Inteligentny podział ruchu: Zadbaj o równomierny podział ruchu. Co ważne, roboty sieciowe (crawlery) są wykluczone z testów i nie wypaczają wyników.
Istotność statystyczna w standardzie: Nie musisz być statystykiem. Panel wprost poinformuje Cię, kiedy wyniki testu są wiarygodne (na poziomie ufności 95%).
Zintegrowane raporty: Analizuj wyniki bezpośrednio na karcie testu. Możesz też wygenerować i wyeksportować czytelny raport w PDF do dalszej dystrybucji.
Globalna lista testów: Zarządzaj wszystkimi eksperymentami w jednym miejscu, aby mieć wgląd w to, co jest aktualnie testowane i jakie hipotezy zostały już zweryfikowane.
Kim jesteśmy?
e-point wdraża i rozwija portale zbudowane na e-point CMS już od ponad 20 lat. Tworzone przez nas systemy są dostosowane do rynków regulowanych, zapewniając doradztwo biznesowe oraz dbając o zgodność z obowiązującymi standardami i regulacjami prawnymi obejmującymi sektor finansowy.
Dzięki naszemu szerokiemu doświadczeniu e-point dokładnie rozumie specyficzne potrzeby klientów z sektora finansowego, dostarczając im gotowe rozwiązania dla najczęściej występujących problemów.
25
lat na rynku
200
ekspertów
18
wdrożeń dla banków
Umów prezentację DEMO
Poznaj wszystkie możliwości i korzyści z wdrożenia
e-point CMS!