Audyt Mobile

 

Audyt Mobile pozwala na lepsze zrozumienie, jak działa Twój serwis na urządzeniach mobilnych. Przeprowadzanie audytu daje szansę na wykrycie błędów, poznanie perspektywy użytkownika - co potencjalnie lubi w Twoim serwisie a co go odrzuca i należy to koniecznie zmienić.
Zamawiając Audyt Mobile, otrzymasz szereg rekomendacji od ekspertów, które mogą stać się realnymi usprawnieniami pod względem szybkości i przyjazności działania.

Czym jest Audyt Mobile?

Audyt Mobile to przebadanie całego ekosystemu mobile bez względu na zastosowane rozwiązania. Badamy RWD, PWA, jak również aplikacje natywne czy hybrydowe. Możemy też dodatkowo sprawdzić kod źródłowy oraz bezpieczeństwo.

Jak badamy?

Podchodzimy do naszych badań kompleksowo, korzystamy z takich narzędzi i metryk jak:

Oceniamy także:

  • interakcje i dostępność
  • ścieżki użytkownika
  • łatwość użycia, przejrzystość oraz wygodę z perspektywy użytkownika mobilnego
  • dodatkowo możemy zbadać dług technologiczny i bezpieczeństwo

Korzyści

Wynik audytu

Wynikami audytu jest raport stanu obecnego oraz szereg rekomendacji, aby witryna działała najszybciej, jak to jest możliwe, dostarczała doskonałe doświadczenie użytkownika i konwertowała lepiej.

Co dalej?

Oprócz audytu proponujemy również:

Konsultacje

Na podstawie rekomendacji z audytu pomożemy Ci w zbudowaniu listy usprawnień (backlogu prac) i nadania im priorytetów. Przekażemy wiedzę Twojemu wewnętrznemu zespołowi, innemu dostawcy lub sami pomożemy Ci je wdrożyć.

Sprinty wdrożeniowe

Na podstawie stworzonego backlogu prac, i przeprowadzimy wdrożenie usprawnień w modelu agile, zapewniając Ci kompleksową obsługę i pełną ciągłość projektu.

Audyt bezpieczeństwa

Wskażemy Ci potencjalne luki bezpieczeństwa w Twoim ekosystemie mobile oraz doradzimy i wskażemy najlepsze praktyki w tej dziedzinie.

Sprawdź czy Twoja strona jest przyjazna dla użytkowników mobilnych

  • Czy Twoja strona ładuje się szybko i jest optymalna od strony technicznej?
  • Czy klienci chętnie korzystają z Twojej strony?
  • Co zmienić aby ułatwić klientom korzystanie z Twojej strony na telefonie?

Dlaczego e-point

  • Ponad 20 lat doświadczenia w projektowaniu dla największych firm.
  • Jesteśmy unikatowym połączeniem kompetencji technologicznych, UX-owych oraz konsultingowych.
  • Wdrożenia prowadzimy z użyciem sprawdzonych procesów i narzędzi.

Zobacz również