Utrzymanie aplikacji
Zakres
- Obsługa produkcyjnych aplikacji.
- Dbanie o bezawaryjne działanie aplikacji przez eliminację na bieżąco błędów produkcyjnych, zgłoszonych przez klienta i znalezionych wewnętrznie przez działania proaktywne (w zależności od uzgodnionego wariantu).
- Zapobieganie potencjalnym błędom w przyszłości.
Przykłady obsługiwanych błędów i problemów:
- problemy wynikające z rosnącego wolumenu aplikacji (dane, ruch na stronie),
- błędy pochodzące z systemów zewnętrznych,
- błędy funkcjonalne,
- dostosowanie aplikacji do nowszych wersji przeglądarek,
- błędy pozorne.
Technologie i narzędzia
monitoring środowiska
monitoring aplikacji
Slamon
autorskie narzędzie do monitorowania efektywności SLA
Dla kogo?
Usługa dla systemów i aplikacji, których niezaplanowana niedostępność prowadzi do realnych strat finansowych lub wizerunkowych.
Dlaczego e-point?
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w utrzymaniu portali polskich banków, największych systemów e-commerce i wielu innych aplikacji. Zatrudniamy pracowników specjalizujących się w utrzymaniu i posiadamy procedury gwarantujące ciągłość pracy aplikacji. Nasz zespół stanowią doświadczeni i odpowiedzialni ludzie, dla których praca w serwisie to wyzwanie, a nie niechciany dodatek.
Powiązane usługi:
Wsparcie klienta - dzielenie się wiedzą na temat obsługiwanej aplikacji, dostarczanie logów, podstawowa analityka i bieżące zmiany w aplikacji biznesowej.
Zostaw nam kontakt do siebie. Odezwiemy się.