e-Commerce
Zwiększ sprzedaż, dzięki angażującym doświadczeniom zakupowym w omnichannel
Porozmawiajmy
Zaufali nam:
Od platformy sprzedażowej do transformacji cyfrowej
E-commerce to dla nas to coś więcej niż tylko sprzedaż online – to klucz do cyfrowego sukcesu Twojej firmy.
Pomożemy Ci odnieść ten sukces w e-commerce, łącząc zaawansowane procesy, innowacyjne technologie i spójne doświadczenia zakupowe.
Nasze rozwiązania zapewniają angażujące i intuicyjne interakcje z klientem na każdym urządzeniu i we wszystkich punktach styku z Twoją marką.
Dlaczego e-point?
- Angażujące doświadczenia zakupowe - Dobrze zaprojektowane doświadczenia klienta to sekret każdego udanego wdrożenia e-commerce. Dzięki nim przekształcisz przypadkowych odwiedzających w lojalnych ambasadorów marki. Każde rozwiązanie e-commerce budujemy w myśl tej zasady, zapewniając użytkownikom płynną i bezproblemową podróż zakupową na każdym jej etapie. - e-point ma bardzo silne kompetencje w zakresie UX/UI. Dzięki temu dostarczyli nam kompleksowe rozwiązania. 
- Know-how z wielu branż - Nasze dwudziestoletnie doświadczenie w e-commerce obejmuje branże takie jak handel detaliczny, dystrybucja, produkcja i usługi. Specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla modeli biznesowych B2B, B2C i B2B2C, prowadząc jednocześnie działania w zakresie globalnej ekspansji i handlu transgranicznego. Skupiamy się na zapewnieniu spójnych doświadczeń zakupowych w omnichannelowym modelu sprzedaży. - Dzięki ich zaangażowaniu, wiedzy oraz bliskiej współpracy z Google wdrożenie zakończyło się sukcesem. 
- Rozwiązania skoncentrowane na wynikach - Zapewniamy wszechstronne doradztwo w zakresie budowania strategii e-commerce. Wspieramy klientów w wyborze optymalnych narzędzi, integracji oraz metod realizacji projektów. Dostosujemy platformę e-commerce do Twojej obecnej architektury cyfrowej, zamieniając Twoją firmę w nowoczesną organizację cyfrową. - Poszukiwaliśmy firmy, która nie tylko zakoduje naszą wizję, ale partnera, który zrozumie naszą branżę. 
- Skalowalne platformy e-commerce - Jako eksperci w projektowaniu zaawansowanych rozwiązań e-commerce, budujemy platformy, które łatwo dostosowują się do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu. Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, by wspierać Twoją firmę w każdym etapie jej rozwoju – od zarządzania zwiększonym ruchem internetowym, przez poszerzanie oferty produktów, aż po ekspansję na nowe rynki. - e-point był dla nas dużym wsparciem podczas planowania dalszego rozwoju naszego brand e-commerce. 
Innowacyjne rozwiązania e-commerce wspierające cyfrową transformację biznesu
- 
            B2C e-Commerce Pomożemy Ci wytyczyć strategię rozwoju oprogramowania i optymalizacji procesów, dzięki czemu zwiększysz przychody z e-commerce. Specjalizujemy się w tworzeniu angażujących rozwiązań B2C, które skutecznie przyciągają klientów i zapewniają świetne doświadczenia zakupowe w różnych kanałach sprzedaży i na wielu urządzeniach. - Wysoka wydajność
- Interfejsy dla urządzeń mobilnych
- Dostęp do nowych rynków
 
- 
            B2B e-Commerce Budujemy dedykowane platformy B2B e-commerce, które odpowiadają na specyficzne wymagania biznesowe oraz ułatwiają komunikację z partnerami i klientami. Nasze rozwiązania są dostosowane do wymogów B2B i obsługują nawet najbardziej złożone procesy. Projektujemy customizowane moduły do obsługi zamówień hurtowych, negocjowania cen, zarządzania umowami i elastycznymi opcjami płatności oraz systemy wspierające logistykę i wiele innych. - Wydajne przetwarzanie zamówień
- Rozwiązania self-service
- Łatwe integracje
- Dostępność 24/7
 
- 
            Marketplace Projektujemy dedykowane rozwiązania klasy Marketplace, które oferują personalizowane funkcjonalności i wyjątkowe doświadczenia cyfrowe dla kupujących i sprzedających. Nasze rozwiązania umożliwiają testowanie nowych modeli sprzedaży, rozwijanie partnerstw i bezpieczną eksplorację nowych rynków. Pomożemy Ci zaprojektować, wdrożyć i zoptymalizować marketplace maksymalizując konwersję ze sprzedaży. - Szybkie MVP
- Szerokie możliwości integracji
- Płynny on-boarding sprzedawcy
- Funkcjonalności angażujące kupującego
 
- 
            Headless e-Commerce To nowoczesne podejście do budowania platform cyfrowych zapewnia biznesowi łatwe wdrażanie innowacji, jednocześnie oferując klientom spójne doświadczenia zakupowe w wielu kanałach i różnych punktach styku z marką. Wykorzystanie architektury headless w platformie e-commerce uczyni Twoją firmę bardziej elastyczną i skalowalną, zapewniając Ci długoterminową przewagę konkurencyjną. - Spójne doświadczenia zakupowe
- Wsparcie omnichannel
- Krótki time-to-market
 
Trzy filary udanego wdrożenia e-commerce
- Zarządzanie informacją produktową - Wdrożenie systemu do zarządzania informacją produktową (PIM, np. PimCore, Akeneo, Ergonode) to pierwszy krok na drodze do cyfrowej transformacji sprzedaży. Systemy klasy PIM zapewniają spójną prezentację oferty produktowej w wielu kanałach (omnichannel). Od bezbłędnych i kompletnych opisów produktowych po wysokiej jakości zdjęcia - PIM pomoże Ci przedstawić ofertę klientom w atrakcyjny sposób, budując zaufanie do twojej marki. 
- Integracje e-commerce - Nowoczesny e-commerce opiera się na integracjach. Połączenie platformy z różnymi narzędziami i zewnętrznymi systemami upraszcza procesy sprzedaży cyfrowej i zwiększa ich wydajność. Integracje mogą obejmować synchronizację danych magazynowych, bramek płatności, CRM, ERP, systemów logistycznych i innych narzędzi. Płynnie działający ekosystem e-commerce poprawia produktywność pracowników, zmniejsza liczbę błędów i zapewnia klientom przyjemniejsze zakupy. 
- Doświadczenie klienta - Wysoki poziom satysfakcji klientów jest niezbędny dla osiągnięcia sukcesu w handlu elektronicznym. Zapewnienie doskonałego doświadczenia cyfrowego wymaga zaprojektowania łatwej nawigacji, responsywnego designu, spersonalizowanych interakcji itd. Zrozumienie preferencji klientów i dbanie o ich doświadczenia pozwala budować z nimi silną relację, która przekłada się na długoterminową lojalność. - Dokładnie wiedzieli, czego potrzebujemy i jak działa nasz biznes. 
Nasze wyniki mówią same za siebie
- 218% wzrost konwersji (od dodania do koszyka do zakupu) na platformie e-commerce Leifheit.
- Zadowolenie z wdrożenia w Leifheit było tak wysokie, że firma postanowiła powierzyć nam ekspansję na kolejnych 11 rynków.
- Ich niemiecki sklep postawiliśmy w trzy miesiące. Urósł do 7.000 transakcji w ciągu pierwszych czterech miesięcy.
- A skoro przy ekspansji jesteśmy: dla Inter Cars (branża samochodowa) zbudowaliśmy platformę B2B e-commerce, która obsługuje 100.000 warsztatów w 16 krajach.
- Platforma ta przetwarza 1,7 miliona produktów w 7.000 kategoriach i 170 miliardów indywidualnych cen.
- Nasza inicjatywa transformacji cyfrowej dla Amway Europe doprowadziła do tego, że 85% wszystkich zamówień jest przetwarzanych za pośrednictwem kanału cyfrowego.
 - Dzięki partnerstwu i zaangażowaniu e-point udało się zrealizować w założonym terminie wszystkie wymagania biznesowe. 
 
	
  