Magento Commerce

 

Klienci biznesowi oczekują takiego samego customer experience, do którego przyzwyczaiły ich rozwiązania charakteryzujące dotąd branże B2C. Teraz dzięki Magento możesz zaoferować im spersonalizowane doświadczenie B2B, dzięki któremu w łatwy i przyjemny sposób będą mogli zarządzać swoim kontem firmowym.

Magento Commerce to wsparcie dla B2B

Magento Commerce posiada kompletny zestaw funkcji, wspierających działalność B2B, takich jak:

  • Zaawansowane narzędzia do opieki nad klientami. Tworzenie kont firmowych, do których można przypisywać przedstawicieli handlowych.
  • Konto firmowe obsługujące wielu kupujących. Obsługiwanie wielu kupujących w ramach jednego konta firmowego, dzięki udostępnieniu firmom opcji zarządzanie rolami i uprawnieniami poszczególnych osób zaangażowanych w proces zakupowy.
  • Oddzielne katalogi dla poszczególnych grup klientów. Równoczesne wykorzystywanie różnych katalogów produktowych dla poszczególnych grup klientów, co jest szczególnie istotne w modelu B2B2C.
  • Zapytania ofertowe. Umożliwienie partnerom wysyłania zapytań ofertowych i próśb o wycenę bezpośrednio z poziomu koszyka.
  • Zamówienie ze wstępną rezerwacją. Umożliwienie klientom prostego procesu wstępnej rezerwacji produktów.
  • Składanie zamówień za pomocą plików z Excela. Funkcja składania zamówień z wykorzystaniem plików CSV, co skraca czas finalizacji zamówienia.
  • Opcja odnawiania zamówień. Ułatwienie szybkiego zamawianie produktów z poprzednich zamówień.
  • Obsługa kredytów kupieckich. Konfiguracja opcji i ograniczeń kredytowych, zarządzanie warunkami zamówień, monitorowanie danych kredytowych klientów oraz określanie limitów dla poszczególnych kont.
  • Zautomatyzowany proces wysyłki. Zautomatyzowanie podstawowych procesów wysyłki, ułatwiające organizowanie załadunku i wysyłki produktów.
  • Wsparcie eksportu. Równoczesna obsługa wielu języków i walut, co ułatwia działalność międzynarodową.

Rozwiązanie, które dostosowuje się do wymogów branżowych

Każda branża ma oczywiście swoją specyfikę. To, co działa w przypadku rynku mebli może nie zadziałać u sprzedawcy artykułów sportowych - i odwrotnie. Rodzaj i wielkość oferowanego asortymentu czy typ klienta wpływają na sposób przedstawienia oferty. Dlatego Magento pozwala na pełne dostosowanie wyglądu strony, dzięki szerokiej gamie konfigurowalnych motywów i szablonów, które są używane w różnych rodzajach sklepów internetowych.

Wachlarz możliwości dla B2B Commerce

Funkcjonalność Magento
Zarządzanie stroną sklepu     
Zarządzanie katalogiem produktów     
Zamówienia     
Koszyk (w tym negocjowanie cen z poziomu koszyka, zapisywanie koszyka)     
Płatności (w tym limity kupieckie) i dostawa     
Warunki handlowe (polityka cenowa, polityka rabatowa, promocje, program lojalnościowy)     
Analityka i raportowanie     
Możliwość utworzenia konta firmie (partnerowi) oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników     
Obsługa urządzeń mobilnych     

 

Integracje

Magento z łatwością integruje się z innym oprogramowaniem, w tym z narzędziami analitycznymi (m.in. Google Analytics), czy bazami danych (m.in. MySQL i Hadoop). Magento eCommerce oferuje API (interfejs do komunikacji) dla wielu aplikacji innych firm.

Możliwość integracji była szczególnie istotna dla Rossignol. Producent sprzętu narciarskiego wykorzystał Magento, aby zintegrować dotychczasowe narzędzia wykorzystywane przez różne marki należące do tej firmy. W efekcie Magento stało się centralnym elementem ekosystemu, który współdziałał m.in. z systemami ERP i PIM, dzięki czemu każdy pracownik firmy pracuje na tej samej platformie.

Magento a urządzenia mobilne

Poznaj zalety PWA i wykorzystaj pełen potencjał rozwiązań mobilnych. PWA Studio dostosuje Twoją platforma na Magento do wymagań klientów ery mobile oraz uchroni Cię przed koniecznością budowania dodatkowych aplikacji natywnych.

 

Aby odpowiedzieć na potrzeby klientów preferujących urządzenia mobilne SEAT przygotował sklep zaprojektowany z myślą o kanale mobile. W efekcie strona ładuje się znacznie szybciej, a jednocześnie użytkownicy spędzają na niej więcej czasu. Ile czasu potrzebował SEAT, aby wprowadzić te zmiany? Zaledwie 6 tygodni!

Dlaczego e-point

  • Seniorzy ze specjalistyczną wiedzą angażowani na każdym etapie projektu
  • Ponad 20 lat doświadczenia w projektowaniu dla największych firm
  • Doświadczenie we wdrożeniach międzynarodowych (potwierdzone referencjami)
  • Kompleksowość (end-to-end) – łączymy wszystkie obszary w spójną, działającą całość

Zobacz Case Studies