Wybierz kategorięWszystkie kategorieRaporty i EbookiE-commerceMobileCustomer ExperiencePortalePraca w e-pointB2BWięcej
Customer ExperienceE-commercePortaleB2BRaporty i EbookiMobilePraca w e-pointProject ManagementTechnologiaBranża MeblarskaBranża FinansowaEkspansja MiędzynarodowaPIMIAMNewsSAP

Najnowsze

17 mar 2021Michał Szklarski3min

Trend Alert! Platformy Low-Code/No-Code, customer onboarding, WCAG

PortaleE-commerceCustomer ExperienceTechnologia
10 mar 2021Justyna Skorupska6min

Złote zasady i efekty wdrożeń CX

PortaleE-commerceCustomer Experience
04 mar 20212min

Volvo wybiera elektryczną przyszłość

Do 2030 roku firma przeniesie całą sprzedaż samochodów elektrycznych do internetu
Customer ExperienceTechnologiaE-commerce
01 mar 2021Łukasz Franczuk3min

5 trendów w projektowaniu doświadczeń konsumentów w omnichannel

E-commerceTechnologiaCustomer Experience
25 sty 2021Łukasz Franczuk1min

e-point realizuje program kompleksowych badań UX dla Banku Pekao

Customer Experience
21 sty 2021Joanna Bobrowicz6min

Chatboty: Przewodnik po botach konwersacyjnych

PortaleE-commerceCustomer ExperienceTechnologia
18 gru 2020Justyna Skorupska2min

Jak zbadaliśmy ścieżkę zakupową klientów Amica?

PortaleCustomer Experience

Click & Collect w praktyce

Kiedy warto i jak włączyć je do strategii omnichannel?
Customer ExperienceTechnologiaE-commerce
01 gru 2020Tomasz Stachera4min

Magento 2 z funkcjonalnością B2B

Platforma e-commerce dostosowana do wymagań klientów biznesowych
Ekspansja MiędzynarodowaE-commerceCustomer ExperienceTechnologiaB2B

Asystenci Głosowi przyszłością bankowości?

Customer ExperienceBranża FinansowaTechnologia
Zobacz więcej