Wybierz kategorięWszystkie kategorieB2BE-commercePortaleCustomer ExperienceBranża FinansowaPWAWięcej
PortaleEkspansja MiędzynarodowaSAPBranża MeblarskaE-commerceB2BCustomer ExperienceRaporty i EbookiPWAIAMProject ManagementNewsPIMTechnologiaBranża FinansowaPraca w e-point

Najnowsze

26 sie 2019Michał Szklarski5min

Co zmieniają Progressive Web Applications?

Wszystko, co musisz wiedzieć o PWA
PortaleE-commerceCustomer ExperiencePWA

pobierz najnowszego e-booka

Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?

Ebook zawiera 46 stron praktycznej wiedzy, opartej na 20 latach naszych doświadczeń w projektowaniu, wdrażaniu, rozwijaniu i utrzymywaniu międzynarodowych systemów e-commerce.

Znajdziesz w nim również 2 obszerne case studies.

Administratorem danych osobowych jest e-point SA.Dowiedz się więcej

12 sie 2019Wawrzyniec Hyska5min

Personalizacja w praktyce, czyli przyszłość rynku ubezpieczeń

PortaleCustomer ExperienceTechnologiaBranża Finansowa
25 cze 2019Ula Malewska5min

Projektuj, badaj, ulepszaj. Badania jako droga do idealnego portalu

Poznaj realne potrzeby, oczekiwania i problemy użytkowników końcowych.
Customer ExperiencePortale
05 lut 2019Justyna Skorupska3min

Klienci chcą doświadczeń, nie produktów!

Wnioski z NRF 2019, największej konferencji retailowej na świecie
Ekspansja MiędzynarodowaCustomer Experience
30 sty 20191min

e-point i Frosmo

Partnerstwo dla doskonałego Customer Experience
Customer ExperienceNews
01 paź 2018Radosław Misiewicz3min

Zwinne badania UX

Dlaczego warto je włączyć w proces projektowania?
Customer ExperienceProject Management
02 lip 2018Artur Kowal2min

Jak uprościć ścieżkę zakupową klienta, gdy masz bogate portfolio?

Branża MeblarskaCustomer Experience
12 gru 20171min

Omnikanałowe doświadczenie klienta branży meblarskiej

Jak kupuje cyfrowy konsument?
Branża MeblarskaCustomer Experience
27 paź 2017Justyna Skorupska5min

Omnichannel to filozofia biznesu

W stronę modelu B2B2C
B2BCustomer Experience
17 paź 20172min

VI FORUM RETAIL CHANNELS 360°

Porozmawiajmy o Customer Journey
NewsCustomer Experience
Zobacz więcej