Regulamin konkursu

Bankowość Spółdzielcza 2030 – jak AI zmieni relację z klientem?

§ 1.  

Postanowienia ogólne  

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako: „Regulamin”) określa warunki, zgodnie z którymi odbywa się konkurs „Bankowość Spółdzielcza 2030 – jak AI zmieni relację z klientem?” (dalej jako: „Konkurs”).
  2. Organizatorem konkursu jest e-point Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Filona 16, 02-658 Warszawa, NIP: 521-30-96-914 (dalej jako: „e-pointlub Organizator”). 
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony podczas trwania Forum Technologii Bankowości Internetowej (dalej jako: „Forum”) w dniu 20 maja 2025 r. i będzie trwał od godziny: 9:00 do godziny 16:00 (dalej jako: „Czas trwania konkursu”).
  4. Konkurs składa się z jednego etapu.
  5. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.
  6. Organizator jest administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu. Uczestnik konkursu zostanie zapoznany z zasadami przetwarzania danych osobowych stanowiącymi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 2.  

Uczestnicy Konkursu

  1. W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne, uczestnicy Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej, którzy zgłosili udział w Konkursie, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt. 3-4 poniżej.
  2. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz osoby współpracujące z Organizatorem na jakiejkolwiek innej podstawie niż stosunek pracy.
  3. Zgłoszenie udziału w Konkursie następuje poprzez formularz zgłoszeniowy, udostępniony na stoisku Organizatora. Warunkiem uczestnictwa jest wskazanie kompletnych danych Uczestnika Konkursu oraz odpowiedzi na pytanie otwarte Organizatora.
  4. Zgłoszenie powinno nastąpić w Czasie Trwania Konkursu. Po zakończeniu Konkursu, dalsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
  5. Uczestnik Konkursu może dokonać wyłącznie jednego zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie.
  6. Prawa do uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby i podmioty. 

§ 3.  

Nagrody

  1. Nagrodą w Konkursie jest głośnik JBL Flip 6 (3 sztuki).
  2. Nagroda nie podlega wymianie na inne nagrody lub ekwiwalent pieniężny.
  3. Nagroda zostanie przekazana przez Organizatora na osobiste zgłoszenie Uczestnika Konkursu do stoiska Organizatora.
  4. W przypadku nie odebrania nagrody przez Uczestnika w dniu 20 maja 2025 r. organizator skontaktuje się ze zwycięzcą mailowo, na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym w celu nadania nagrody kurierem.
  5. W przypadku braku kontaktu ze Strony Uczestnika, w  terminie 30 dni od daty kontaktu ze strony Organizatora, zwycięzca traci prawo do otrzymania nagrody. Organizator zastrzega sobie prawo przekazania nagrody kolejnemu Uczestnikowi Konkursu, który zajął kolejne miejsce w rankingu lub rezygnacji z dalszego wręczania nie odebranej nagrody.

§ 4.  

Wybór zwycięzców

  1. Jury (składające się z przedstawicieli e-point) wybierze spośród odpowiedzi Uczestników, 3 zwycięzców konkursu, których odpowiedzi wedle swobodnego uznania, uwzględniając pomysł, ich jakość i oryginalność uzna za najbardziej inspirujące.
  2. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w dniu 20 maja 2025 r.  podczas Forum, poprzez ich ogłoszenie na stoisku Organizatora.

§ 5. 

Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje dotyczące organizacji lub przebiegu konkursu Uczestnicy mogą zgłaszać do dnia 28.05.2025 w formie elektronicznej na adres: marketing@e-point.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres mailowy Uczestnika oraz powód reklamacji i żądanie składającego reklamację.
  3. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji, złożonej zgodnie z postanowieniami pkt. 1-2 niniejszego paragrafu i powiadomienia składającego reklamację o sposobie jej rozstrzygnięcia w terminie 30 dni od daty doręczenia reklamacji.    

§ 6.  

Postanowienia końcowe  

  1. Udział Uczestnika w Konkursie oznacza akceptację zasad Konkursu, zawartych w niniejszym Regulaminie. 
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w postaci przedłużenia Konkursu, bądź zwiększenia puli nagród.
  3. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu. Materiały reklamowe mają jedynie charakter promocyjno-informacyjny. 
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, mające wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Konkursie.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przez Uczestnika, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.
  6. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Konkursu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Organizatora. 
  7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego, obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. 
  8. Ostateczna interpretacja zapisów treści Regulaminu Konkursu należy do Organizatora.