Wsparcie Klienta

Bieżąca współpraca klienta z dostawcą to szybkie wprowadzanie zmian i podejmowanie decyzji

  Zakres

Bieżące wsparcie przy utrzymaniu aplikacji w zakresie:

  • podstawowej analityki,
  • drobnych zmian w treści i konfiguracji,
  • szkolenia pracowników klienta z funkcjonowania serwisowanej aplikacji,
  • dzielenia się opinią na temat rozwiązań biznesowych.

Przykłady wykonywanych prac:

  • sprawdzenie w logach, z jakiego IP logował się wskazany użytkownik na potrzeby analiz antyfraudowych,
  • zmiany danych teleadresowych w treści stron,
  • tymczasowe zmiany wizualizacji serwisu,
  • przygotowanie listy z niewykorzystywanych kont w systemie.

Rozliczenie prac odbywa się w ramach miesięcznego abonamentu godzinowego.

  Dla kogo?

Usługa dla dużych i złożonych aplikacji, z których korzysta duża ilość administratorów oraz dla których istnieje potrzeba wykonywania różnorodnych, małych i niepowtarzalnych zadań, nie kwalifikujących się do implementowania nowych funkcjonalności na stałe.

  Dlaczego e-point?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w utrzymaniu portali polskich banków, największych systemów e-commerce i wielu innych aplikacji. Zatrudniamy doświadczonych pracowników różnych specjalności i posiadamy procedury gwarantujące zarządzanie wiedzą o utrzymywanych aplikacjach.

  Powiązane usługi:

  Utrzymanie aplikacji - wsparcie techniczne i eliminacja błędów w obszarze aplikacji biznesowej

Przykładowe realizacje: