1. Sytuacja

Audomo i Hella + Health

Transformacja wyboru ubezpieczenia zdrowotnego w doświadczenie zakupowe. Hella + Health (H+H) to cyfrowe narzędzie, za pomocą którego seniorzy mogą otrzymać kompleksowe doradztwo w zakresie Medicare — administrowanego przez rząd Stanów Zjednoczonych programu ubezpieczeń społecznych dla osób, które ukończyły 65. rok życia.

Misją H+H jest dostarczenie emerytom narzędzia, dzięki któremu będą mogli rozszerzyć lub zastąpić wystandaryzowane plany rządowe dającymi dodatkowe benefity planami,oferowanymi przez dostawców prywatnych.

Projekt został zrealizowany dla naszego klienta - amerykańskiej firmy Audomo - specjalizującej się w nowatorskich rozwiązaniach technologicznych w branży finansów i ubezpieczeń. Audomo stawia sobie za cel optymalizację kluczowych procesów związanych z obsługą interesariuszy sektora finansowego i ubezpieczeniowego poprzez analizę potrzeb klientów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Uruchomienie cyfrowej platformy Hella+Health to odpowiedź na potrzeby współczesnych seniorów, którzy chętnie wykorzystują przewagę technologii w codziennym życiu.

Digital Patient Experience: doświadczenie polskiego pacjenta

 

2. Zadanie

Prosto i przyjaźnie, czyli skomplikowany system ubezpieczeń zdrowotnych wymyślony na nowo

Obowiązujący w USA system jest jednak kosztowny, złożony i często nieintuicyjny dla beneficjentów. Mnogość rozwiązań dostępnych na rynku, wymóg kontaktu z konsultantami na infolinii oraz konieczność analizy różnych ofert pakietów na dedykowanych stronach znacznie utrudniają starszym ludziom dobór odpowiedniego pakietu świadczeń. W dominującym na rynku amerykańskim modelu usługi, proces jest złożony, skomplikowany, mało przejrzysty, pozbawiony możliwości bezpośredniego porównania ofert i dopasowania świadczeń do potrzeb danej osoby.

Biorąc pod uwagę powyższe niedogodności, firma Audomo przy wsparciu e-point zdecydowała się na budowę rewolucyjnej platformy internetowej dla przedstawicieli starszego pokolenia, którzy chętnie korzystają z rozwiązań technologicznych. Celem platformy jest zarówno edukacja obywateli na temat planów opieki medycznej, jak i ułatwienie im dopasowania ubezpieczenia zdrowotnego do ich preferencji oraz przeprowadzenie procesu wyboru i zakupu planu medycznego w 100% online.

Dzięki zastosowaniu sprawnego systemu gromadzenia danych (w tym również danych wrażliwych), wspieranego przez rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji, platforma ułatwia transparentny wybór i dopasowanie planów do potrzeb. Proponowane plany użytkownik może filtrować wg swoich własnych kryteriów, porównać i analizować poszczególne składowe.

System Hella + Health został zintegrowany z:



Medicare.gov

Dzięki czemu użytkownik może automatycznie wykorzystać w Hella+Health dane ze swojej dokumentacji medycznej (informacje o lekarzach prowadzących czy przyjmowanych lekach).



API dostawcy zewnętrznego

Łączącym e-sprzedaż planów opieki medycznej w USA. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik, który zdecyduje się na konkretny plan lub zestaw planów może je nabyć online za pośrednictwem H+H.

Jak zbudować portal self-service? 5 przykładów wdrożeń dla liderów rynku

 

3. Akcja

Wdrożenie:

Praca nad projektem obejmowała cztery etapy, przy jednoczesnym przejściu z metodyki Agile w fazie początkowej do WaterFall, na etapie końcowym.

Dlaczego nie stać Cię na zły UX?

Doświadczenia rynkowych liderów usprawniające doświadczenia użytkowników

checklista

4. Podsumowanie

Efekty naszej pracy

Do tej pory, aby dobrać idealnie skrojony plan ubezpieczeń Medicare, amerykańscy seniorzy musieli zmierzyć się z długotrwałym i skomplikowanym procesem oraz szczegółowymi rozmowami z konsultantami. Dzięki Hella + Health, wybór ubezpieczenia medycznego stał się szybszy, mniej stresujący i znacznie bardziej efektywny. Dzięki przemyślanemu interfejsowi, proces ten jest prosty i intuicyjny; użytkownicy mogą nawet filtrować plany i dokonywać zakupu na stronie. Cyfrowa platforma daje seniorom kontrolę, a ponadto jest bezpieczna, godna zaufania i wygodna.

Zastosowane technologie:



System:
AWS Amazon



Front-end:
React



Back-end:
Spring Boot

Jak usprawnić proces wyboru i zakupu usług online? Poznaj innowacyjne rozwiązania, które uproszczą proces wyboru i zakupu usług dla Twoich klientów. Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy pomóc!

Podobne case studies