1. Sytuacja
Audomo i Hella + Health
Transformacja wyboru ubezpieczenia zdrowotnego w doświadczenie zakupowe. Hella + Health (H+H) to cyfrowe narzędzie, za pomocą którego seniorzy mogą otrzymać kompleksowe doradztwo w zakresie Medicare — administrowanego przez rząd Stanów Zjednoczonych programu ubezpieczeń społecznych dla osób, które ukończyły 65. rok życia.
Misją H+H jest dostarczenie emerytom narzędzia, dzięki któremu będą mogli rozszerzyć lub zastąpić wystandaryzowane plany rządowe dającymi dodatkowe benefity planami,oferowanymi przez dostawców prywatnych.
Projekt został zrealizowany dla naszego klienta - amerykańskiej firmy Audomo - specjalizującej się w nowatorskich rozwiązaniach technologicznych w branży finansów i ubezpieczeń. Audomo stawia sobie za cel optymalizację kluczowych procesów związanych z obsługą interesariuszy sektora finansowego i ubezpieczeniowego poprzez analizę potrzeb klientów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
Uruchomienie cyfrowej platformy Hella+Health to odpowiedź na potrzeby współczesnych seniorów, którzy chętnie wykorzystują przewagę technologii w codziennym życiu.
2. Zadanie
Prosto i przyjaźnie, czyli skomplikowany system ubezpieczeń zdrowotnych wymyślony na nowo
Obowiązujący w USA system jest jednak kosztowny, złożony i często nieintuicyjny dla beneficjentów. Mnogość rozwiązań dostępnych na rynku, wymóg kontaktu z konsultantami na infolinii oraz konieczność analizy różnych ofert pakietów na dedykowanych stronach znacznie utrudniają starszym ludziom dobór odpowiedniego pakietu świadczeń. W dominującym na rynku amerykańskim modelu usługi, proces jest złożony, skomplikowany, mało przejrzysty, pozbawiony możliwości bezpośredniego porównania ofert i dopasowania świadczeń do potrzeb danej osoby.
Biorąc pod uwagę powyższe niedogodności, firma Audomo przy wsparciu e-point zdecydowała się na budowę rewolucyjnej platformy internetowej dla przedstawicieli starszego pokolenia, którzy chętnie korzystają z rozwiązań technologicznych. Celem platformy jest zarówno edukacja obywateli na temat planów opieki medycznej, jak i ułatwienie im dopasowania ubezpieczenia zdrowotnego do ich preferencji oraz przeprowadzenie procesu wyboru i zakupu planu medycznego w 100% online.
Dzięki zastosowaniu sprawnego systemu gromadzenia danych (w tym również danych wrażliwych), wspieranego przez rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji, platforma ułatwia transparentny wybór i dopasowanie planów do potrzeb. Proponowane plany użytkownik może filtrować wg swoich własnych kryteriów, porównać i analizować poszczególne składowe.
System Hella + Health został zintegrowany z:
Medicare.gov
Dzięki czemu użytkownik może automatycznie wykorzystać w Hella+Health dane ze swojej dokumentacji medycznej (informacje o lekarzach prowadzących czy przyjmowanych lekach).
API dostawcy zewnętrznego
Łączącym e-sprzedaż planów opieki medycznej w USA. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik, który zdecyduje się na konkretny plan lub zestaw planów może je nabyć online za pośrednictwem H+H.
3. Akcja
Wdrożenie:
Praca nad projektem obejmowała cztery etapy, przy jednoczesnym przejściu z metodyki Agile w fazie początkowej do WaterFall, na etapie końcowym.
4. Podsumowanie
Efekty naszej pracy
Do tej pory, aby dobrać idealnie skrojony plan ubezpieczeń Medicare, amerykańscy seniorzy musieli zmierzyć się z długotrwałym i skomplikowanym procesem oraz szczegółowymi rozmowami z konsultantami. Dzięki Hella + Health, wybór ubezpieczenia medycznego stał się szybszy, mniej stresujący i znacznie bardziej efektywny. Dzięki przemyślanemu interfejsowi, proces ten jest prosty i intuicyjny; użytkownicy mogą nawet filtrować plany i dokonywać zakupu na stronie. Cyfrowa platforma daje seniorom kontrolę, a ponadto jest bezpieczna, godna zaufania i wygodna.