Aplikacja do zarządzania zamówieniami dla Dietly

Dietly

Jak w 2 tygodnie uruchomiliśmy aplikację w standardzie PWA na Google Play Store i Apple App Store?

04 lis 2020

Dla Dietly, marketplace’u z cateringami dietetycznymi, wdrożyliśmy Panel Klienta na Google Play Store i Apple App Store.

Klient
Dietly

  

Zobacz online

O Dietly

Dietly.pl to wyszukiwarka i porównywarka ponad 300 firm oferujących cateringi dietetyczne, która pozwala zamówić dietę pudełkową online w tysiącach miejscowości w całej Polsce. Dzięki dziesiątkom tysięcy opinii klientów, recenzjom ekspertów i podglądowi aktualnego menu, czy aktualnym cennikom, każdy znajdzie catering dietetyczny dopasowany do swoich potrzeb. Dodatkowo, uniwersalny Panel Klienta Dietly pozwala na zarządzanie swoim zamówieniem – dostawami, czy menu w zakresie na jaki pozwala na to catering wykorzystujący rozwiązanie Panelu Dietly.

Mobilne doświadczenia użytkownika

Dietly.pl, chcąc dopasować swoją ofertę do rosnących oczekiwań klientów mobilnych, postawiło na uruchomienie Panelu Klienta w formie aplikacji (wcześniej zbudowanej jako PWA), dostępnej w technologii TWA oraz Apache Cordova na Google Play Store i Apple App Store.

"Widząc wysokie zaangażowanie, oraz konwersje w Panelu Klienta cateringów postanowiliśmy zrobić krok dalej i umożliwić klientom pobranie aplikacji mobilnych, które zawsze będą pod ręką na telefonie".

Przemysław Skokowski

CEO

Dietly

To kolejny krok ułatwiający zarówno konsumentom, jak i producentom cateringów dietetycznych komunikację z wykorzystaniem nowych technologii. Na chwilę obecną klienci cateringów korzystających z Panelu Dietly mają możliwość m.in. zarządzania adresami, datami dostaw, ale i również zbieraniem punktów lojalnościowych, czy wymiany posiłków i ich oceną - dodaje Przemysław Skokowski.

Co daje TWA?

W większości przypadków TWA może w zupełności zastąpić aplikację natywną.

Główne korzyści wykorzystania tej technologii to:

  • szybszy i tańszy proces produkcji niż w przypadku aplikacji natywnych,
  • ułatwiony proces aktualizacji, dzięki któremu użytkownicy zawsze korzystają z aktualnej wersji aplikacji,
  • współdzielenie danych - w jednym miejscu są gromadzone zarówno dane z aplikacji, jak i ze strony, dzięki czemu m.in. użytkownicy nie muszą ponownie wprowadzać danych logowania i łatwo mogą znaleźć przeglądane wcześniej treści,
  • znacznie mniejszy rozmiar aplikacji niż w przypadku aplikacji natywnych.

Co daje Apache Cordova?

Apache Cordova to framework, który posiada biblioteki i interfejsy dające dostęp do szerokiej maści API urządzeń działających w różnych systemach operacyjnych, w tym iOS od Apple.

Dzięki jego zastosowaniu, niezależnie od systemu wszystkie funkcje aplikacji działają w ten sam lub zbliżony sposób. My używamy go jako rozbudowanej formy kontenera na aplikację PWA, która dla użytkowników końcowych funkcjonuje i angażuje tak samo jak aplikacje natywne.

"PWA i wspierające je rozwiązania takie jak TWA i Apache Cordova uwalnia firmę od konieczności niezależnego rozwoju strony i aplikacji na różne systemy, ponieważ zmiany wprowadza się tylko w jednym miejscu".

Michał Szklarski

Director Of Digital Services, R&D, Mobile

e-point SA

Realizacja

Wdrożenie zostało podzielone na trzy etapy:

 Skonfigurowanie kont oraz ustawień firmy i aplikacji w Google Play Store oraz Apple App Store.

 Opakowanie Panelu Klienta Dietly z użyciem technologii Apache Cordova oraz Trusted Web Activities.

 Wdrożenie Panelu Klienta Dietly do marketplace z aplikacjami mobilnymi Apple App Store oraz Google Play Store.

e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Conversion Optimization

box-e-point-sa-pierwsza-polska-firma-z-certyfikatem-conversion-optimization

Efekt

W przeciągu 2 tygodni uruchomiliśmy aplikację panelu klienta w standardzie PWA, która jest dostępna do pobrania w Google Play Store i Apple App Store.

Dzięki niej zarządzanie zamówieniem cateringu dietetycznego stało się dużo prostsze i wygodniejsze, a każda zmiana “na ostatnią chwilę”, którą do tej pory trzeba było zgłaszać przez stronę internetową, może zostać naniesiona bezpośrednio w aplikacji. Od teraz zmiany adresów, czy dni dostaw są dostępne od ręki w indywidualnym i mobilnym Panelu Klienta.

Technologie

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies