Audyt wdrożenia Magento 2
Rowińska Business Coaching
Analiza technicznej poprawności systemu wykonanego przez innego dostawcę
Dla firmy Rowińska Business Coaching (RBC), przeprowadziliśmy audyt jakości trwającego wdrożenia nowego sklepu internetowego.
O kliencie
Kamila Rowińska jest jedną z najbardziej cenionych trenerek biznesu i kompetencji miękkich, dyplomowanym coachem i autorką oraz współautorką książek o tematyce biznesowej i coachingowej. Swoje usługi promuje i sprzedaje między innymi za pośrednictwem platformy internetowej.
Problem z obecnym partnerem technologicznym
Firma RBC zamówiła u swojego technologicznego partnera przygotowanie nowej wersji sklepu, opartego na technologii Magento.
Po kilkunastu miesiącach projekt nie został jednak ukończony, stąd klient potrzebował sprawdzić, czy sklep został przygotowany zgodnie ze sztuką.
Dodatkowym problemem stał się fakt, że wielokrotnie zmieniał się zespół wdrożeniowy i nie wszystkie ustalenia projektowe zostały uwzględnione na jego późniejszych etapach.
Potrzeba weryfikacji
Przedstawiciele RBC zwrócili się do e-point z potrzebą wykonania analizy technicznej, mającej na celu zebranie informacji i opracowanie opinii na temat technicznej poprawności i jakości systemu realizowanego przez innego dostawcę.
Audyt miał dostarczyć odpowiedzi na kluczowe pytania:
Czy biorąc pod uwagę jakość dotychczasowej realizacji, warto dokończyć wdrożenie?
Jeżeli tak - czy rozwiązanie nie będzie miało błędów blokujących biznes?
Jeżeli nie - dlaczego?
"Problemy, które napotkaliśmy w trakcie wdrożenia nowego sklepu, pokazały nam, jak cenny dla biznesu jest doświadczony partner technologiczny. Dlatego powierzyliśmy przeprowadzenie audytu specjalistom e-point, którzy oferują szerokie wsparcie konsultingowe".
Etapy audytu
Przeprowadzenie analizy wymagało od nas wykonania następujących czynności:
- przygotowania niezależnego od aktualnego dostawcy środowiska do instalacji aplikacji,
- instalacji aplikacji na tym środowisku,
- sprawdzenia poprawności instalacji wytworzonych modułów,
- weryfikacji poprawności działania systemu cache,
- ustalenia możliwości aktualizacji zastosowanych komponentów Magento,
- zbadania poprawności technicznej przygotowania aplikacji.
Analiza i wnioski
Efektem powyższych działań jest raport, który zawiera następujące zagadnienia:
- informacje o rezultacie instalacji aplikacji na niezależnym środowisku,
- ocena poprawności instalacji wytworzonych modułów,
- weryfikacja poprawności działania mechanizmu cache aplikacji,
- ocena możliwości aktualizacji wersji Magento aplikacji,
- ocena technicznej jakości realizacji aplikacji (bez aspektów biznesowych).
"Dzięki dokładnej weryfikacji dotychczasowych postępów związanych z wdrożeniem, mogliśmy obiektywnie stwierdzić czy projekt ma szansę na ukończenie, a jeżeli będzie ukończony, to czy rozwiązanie będzie bezpieczne dla biznesu klienta".
"Dzięki wnikliwej analizie, którą otrzymaliśmy wiemy, co dalej robić z projektem. Ta współpraca przekonała nas, że e-point jest solidnym i godnym zaufania partnerem".
Dowiedz się, jak możemy pomóc zweryfikować i poprawić jakość Twojego wdrożenia. Przeanalizujemy obecną sytuację i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.
Napisz do nas i upewnij się, że Twój sklep działa bez zarzutu!
Porozmawiajmy. Napisz do nas.