ebook 2021

Sukces w B2B e-commerce: 7 najlepszych praktyk

Klienci B2B przyzwyczajeni do kupowania online, oczekują coraz lepszych doświadczeń zakupowych, jakie znają z rynku detalicznego. Jednak B2B to nie to samo co B2C - potrzeby konsumentów na obu tych rynkach są zgoła odmienne. Co zatem oznacza optymalne doświadczenie zakupowe dla klienta biznesowego w 2021 roku? 

Razem z naszym partnerem, firmą Liferay, opisujemy 7 najlepszych praktyk na rynku B2B e-commerce i wyjaśniamy, jak je wykorzystać, żeby zwiększyć sprzedaż i podnieść poziom Customer Experience. 

Pobierz ebooka i dowiedz się:

  • Dlaczego warto uprościć nawigację po katalogu?
  • Czy zbyt obszerne opisy produktów mogą zniechęcać klientów?
  • Co zrobić, aby zwiększyć retencję klientów?
  • W jaki sposób szybko uprościć proces zakupowy?
  • Jak poprawić CX dzięki samoobsłudze 24/7?
  • Dlaczego nie warto zaniedbywać kanału sprzedaży bezpośredniej?
  • Jak wykorzystać wiedzę o kliencie, aby zoptymalizować doświadczenia B2B?

 

Pobierz ebooka:


Administratorem danych osobowych jest e-point SA. Dowiedz się więcej.

 
Close

Thank you!

We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.

If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know

 

Join us: