Wiele kanałów sprzedaży, jedno centrum dowodzenia

Leifheit

Implementacja SAP Hybris z platformą Baselinker dla Leifheit

Marka Leifheit znana jest klientom od 60 lat. Jej produkty są sprzedawane do ponad 80 krajów na całym świecie. W Leifheit tradycja i innowacja idą w parze. Zakładając firmę w 1959 r. Ingeborg i Gunter Leifheit mieli sprecyzowaną wizję: “Dzięki Leifheit będziesz mieć więcej wolnego czasu”.

Oferowane przez nich artykuły gospodarstwa domowego miały ułatwić ludziom pracę, a zaoszczędzony czas wolny pozwalał im cieszyć się tym, co w życiu przyjemne i wartościowe.

Klient
Leifheit

 

Zobacz online

Kontynuacja misji 

e-point od ponad trzech lat jest partnerem globalnej transformacji cyfrowej Leifheit. Jej celem, zgodnie z wizją firmy, jest zwiększenie wolnego czasu klientów, poprzez szybkie i wygodne zamawianie online.

Nasza współpraca rozpoczęła się od pilotażowego wdrożenia platformy e-commerce w Polsce, następnie zaimplementowaliśmy standard PWA i przeprowadziliśmy redesign sklepu. Po sukcesie pilotażu firma postanowiła uruchomić sprzedaż internetową w Niemczech i pozostałych 11 krajach

Kolejnym etapem transformacji marki jest rozwój kanałów dystrybucji o nowe marketplace’y. Odpowiadając na tę potrzebę, zarekomendowaliśmy wdrożenie nowego narzędzia - BaseLinkera. 

Czym jest BaseLinker?

BaseLinker to system, który integruje różne platformy sprzedażowe, automatyzuje procesy i umożliwia:

Obsługę zamówień ze wszystkich punktów sprzedaży internetowej w jednym miejscu

Masowe wystawianie przedmiotów na wielu platformach za pomocą kilku kliknięć

Automatyczną synchronizację stanów magazynowych i cen z wewnętrznymi systemami

BaseLinker automatyzuje także komunikację z klientami - wysyła do nich wiadomości, zmienia statusy zamówień, wystawia faktury, a także nadaje przesyłki. 

Integracja z SAP Hybris 

Naszym głównym zadaniem projektowym było zintegrowanie systemu e-commerce Leifheit z nowym narzędziem. Wiązało się to z koniecznością zbudowania integracji SAP Hybris z API BaseLinkera. 

"Na ten moment zsynchronizowaliśmy katalogi, produkty i zamówienia przychodzące z zewnętrznych marketplace’ów. Pierwszym celem stało się Allegro, a docelowo system będzie zintegrowany z wieloma innymi platformami jak eBay czy Amazon."

Radosław Opałko 

Pełnomocnik ds. Kluczowych Klientów

e-point SA

Linkedin logo

Jak pracowaliśmy? 

Projekt wymagał dokładnej analizy narzędzia, a następnie:

  • stworzenia nowego modułu systemu SAP Hybris,
  • zbudowania integracji z API Baselinkera,
  • opracowania pełnej synchronizacji drzewa produktowo-katalogowego,
  • zsynchronizowania cen produktów i ich stanów magazynowych,
  • zsynchronizowania zamówień,
  • przetestowania wszystkich funkcjonalności. 

Efekt

W przeciągu jednego miesiąca udało nam się zintegrować nowe narzędzie z platformą e-commerce klienta. Dzięki temu Leifheit ma możliwość rozwoju sprzedaży wielokanałowej, co realnie wpływa na wyniki sprzedaży.  W przyszłości firma może wykorzystywać inne integracje BaseLinkera, których na ten moment jest ponad 300. 

"Dzięki integracji z Baselinker mamy możliwość sprawnego rozpoczęcia sprzedaży w najpopularniejszych serwisach typu marketplace a następnie wygodnej obsługi zamówień w jednym miejscu."

Katarzyna Możdżyńska

E-commerce & Marketing Manager

Leifheit Sp. z o.o.

Technologie:

Podobne case studies