Implementacja SAP Hybris z platformą Baselinker dla Leifheit

Leifheit

Wiele kanałów sprzedaży, jedno centrum dowodzenia

11 sie 2021

Marka Leifheit znana jest klientom od 60 lat. Jej produkty są sprzedawane do ponad 80 krajów na całym świecie. W Leifheit tradycja i innowacja idą w parze. Zakładając firmę w 1959 r. Ingeborg i Gunter Leifheit mieli sprecyzowaną wizję: “Dzięki Leifheit będziesz mieć więcej wolnego czasu”.

Oferowane przez nich artykuły gospodarstwa domowego miały ułatwić ludziom pracę, a zaoszczędzony czas wolny pozwalał im cieszyć się tym, co w życiu przyjemne i wartościowe.

Klient
Leifheit

 

Zobacz online

Kontynuacja misji 

e-point od ponad trzech lat jest partnerem globalnej transformacji cyfrowej Leifheit. Jej celem, zgodnie z wizją firmy, jest zwiększenie wolnego czasu klientów, poprzez szybkie i wygodne zamawianie online.

Nasza współpraca rozpoczęła się od pilotażowego wdrożenia platformy e-commerce w Polsce, następnie zaimplementowaliśmy standard PWA i przeprowadziliśmy redesign sklepu. Po sukcesie pilotażu firma postanowiła uruchomić sprzedaż internetową w Niemczech i pozostałych 11 krajach

Kolejnym etapem transformacji marki jest rozwój kanałów dystrybucji o nowe marketplace’y. Odpowiadając na tę potrzebę, zarekomendowaliśmy wdrożenie nowego narzędzia - BaseLinkera. 

Czym jest BaseLinker?

BaseLinker to system, który integruje różne platformy sprzedażowe, automatyzuje procesy i umożliwia:

Obsługę zamówień ze wszystkich punktów sprzedaży internetowej w jednym miejscu

Masowe wystawianie przedmiotów na wielu platformach za pomocą kilku kliknięć

Automatyczną synchronizację stanów magazynowych i cen z wewnętrznymi systemami

BaseLinker automatyzuje także komunikację z klientami - wysyła do nich wiadomości, zmienia statusy zamówień, wystawia faktury, a także nadaje przesyłki. 

Integracja z SAP Hybris 

Naszym głównym zadaniem projektowym było zintegrowanie systemu e-commerce Leifheit z nowym narzędziem. Wiązało się to z koniecznością zbudowania integracji SAP Hybris z API BaseLinkera. 

"Na ten moment zsynchronizowaliśmy katalogi, produkty i zamówienia przychodzące z zewnętrznych marketplace’ów. Pierwszym celem stało się Allegro, a docelowo system będzie zintegrowany z wieloma innymi platformami jak eBay czy Amazon."

Radosław Opałko 

Pełnomocnik ds. Kluczowych Klientów

e-point SA

Linkedin logo

Jak pracowaliśmy? 

Projekt wymagał dokładnej analizy narzędzia, a następnie:

  • stworzenia nowego modułu systemu SAP Hybris,
  • zbudowania integracji z API Baselinkera,
  • opracowania pełnej synchronizacji drzewa produktowo-katalogowego,
  • zsynchronizowania cen produktów i ich stanów magazynowych,
  • zsynchronizowania zamówień,
  • przetestowania wszystkich funkcjonalności. 

Efekt

W przeciągu jednego miesiąca udało nam się zintegrować nowe narzędzie z platformą e-commerce klienta. Dzięki temu Leifheit ma możliwość rozwoju sprzedaży wielokanałowej, co realnie wpływa na wyniki sprzedaży.  W przyszłości firma może wykorzystywać inne integracje BaseLinkera, których na ten moment jest ponad 300. 

"Dzięki integracji z Baselinker mamy możliwość sprawnego rozpoczęcia sprzedaży w najpopularniejszych serwisach typu marketplace a następnie wygodnej obsługi zamówień w jednym miejscu."

Katarzyna Możdżyńska

E-commerce & Marketing Manager

Leifheit Sp. z o.o.

Technologie:

e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Conversion Optimization

box-e-point-sa-pierwsza-polska-firma-z-certyfikatem-conversion-optimization

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies