Platforma dla Wykonawców Stoen Operator

Stoen Operator

Digitalizacja procesów przygotowania formalnej strony inwestycji

05 kwi 2023

Stoen Operator dostarcza energię do ponad miliona klientów w Warszawie i okolicach. Firma nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej. Wykonują również niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.

Klient
Stoen Operator


Zobacz online

Digitalizacja procesów B2B i B2C

Portal dla wykonawców to trzecia platforma, którą realizujemy dla Stoen Operator. Dotychczas marka zoptymalizowała swoją komunikację, uruchamiając i rozwijając:

"Spektrum działania sieci elektroenergetycznych jest bardzo szerokie. Obsługujemy nie tylko klientów, codziennie wykonujemy dziesiątki zleceń z naszymi dostawcami i wykonawcami. Digitalizacja procesów znacznie zoptymalizowała i usprawniła naszą pracę oraz zredukowała ryzyko błędu ludzkiego. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie kolejnego self-service’u, tym razem dla wykonawców, którzy odpowiadają za realizację przyłączeń".

Maria Pacholska

Kierownik Projektu Stoen Operator

Od komunikacji mailowej, po w pełni mobilną platformę do wymiany informacji

Współpraca z wykonawcami, dotychczas odbywała się głównie za pomocą maili. Operator potrzebował nowoczesnego narzędzia, które zoptymalizuje tę komunikację i wszystkie związane z nią działania. Usprawnienie procesu przygotowania formalnej strony inwestycji, poprzez zebranie w jedno miejsce całej komunikacji i wymiany dokumentów pomiędzy wykonawcą (który odpowiada za realizację zgłoszenia) i Stoen Operator, było głównym celem przyświecającym stworzenie portalu.

Realizacja projektu

Praca nad projektem obejmowała 4 etapy:

 Analiza przedwdrożeniowa,

 Projektowanie UX/UI, 

 Development nowych funkcjonalności-integracja z wewnętrznym systemem Stoen,

 Testy i uruchomienie.

Pracowaliśmy przez 5 miesięcy w podejściu zwinnym (agile), realizację zamknęliśmy w 6 sprintach. Kolejne były poświęcone na rozwój portalu. Do projektu zaangażowaliśmy zespół w składzie: Project Manager, Systems Architekt, Quality Assurance Expert, Frontend i Beckend Developer, UX Designer i Art Director.

"Customizacja systemów to gwarancja efektywności wdrażanych przez nas rozwiązań. Dzięki temu, że dla każdego projektu przeprowadzamy biznesową analizę przedwdrożeniową wiemy dokładnie, jakie narzędzia zaoferować, aby odpowiedzieć na realne potrzeby i problemy".

Krzysztof Olczak

Dyrektor Operacyjny

e-point SA

System wspomagający proces realizacji projektu inwestycyjnego

Portal, w przejrzysty sposób wizualizuje postęp w przygotowaniu i zbieraniu dokumentacji oraz stopień zaawansowania wykonania poszczególnych kroków milowych, będąc jednocześnie punktem wymiany informacji pomiędzy Wykonawcą i Stoen Operator, a także głównym repozytorium dokumentów.

 Po zalogowaniu wyświetlany jest interfejs portalu oraz lista zamówień przypisanych do zalogowanego wykonawcy. Interfejs portalu składa się z menu głównego i górnego. “Baza wiedzy” otwiera w nowej karcie portal informacyjny Stoen Operator, zawierający wszelkiego rodzaju wzory dokumentów - regulacje prawne, regulaminy i inne materiały.

 W górnej części listy zamówień znajdują się narzędzia ułatwiające ich wyszukiwanie i sortowanie. Portal umożliwia także przeglądanie historycznych zleceń. Po wejściu w szczegóły realizowanego zamówienia możliwe jest bieżące raportowanie prac.

 Przy każdym zamówieniu użytkownik może między innymi zgłaszać problemy, czy załączać dokumenty i fotografie z terenu w czasie rzeczywistym.

 Zakładka “Historia zamówień” zawiera listę zamówień zamkniętych. Funkcjonalnie, wyszukiwanie, filtrowanie i sortowanie zamówień zamkniętych działa tak samo, jak w przypadku „Otwartych zamówień”. W tej zakładce nie ma jednak możliwości dodawania nowych wpisów, dodawania i usuwania plików z jednym wyjątkiem - możliwości dodawania notatek służbowych.

Uruchomienie przez Stoen Operator trzeciego self-service’u jest dowodem na to, że podążanie za technologią przynosi doskonałe rezultaty biznesowe. Dzieje się tak z uwagi na zwiększenie efektywności i wydajności oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, związanych z bieżącą komunikacją.

e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Conversion Optimization

box-e-point-sa-pierwsza-polska-firma-z-certyfikatem-conversion-optimization

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies