e-point dołącza do grona partnerów Shopware
[INFORMACJA PRASOWA] e-point - software house specjalizujący się w złożonych projektach informatycznych, nawiązał partnerstwo z platformą Shopware, oferującą rozwiązanie dla sektora e-commerce.
Shopware to rozwiązanie spełniające zmieniające się wymagania e-commerce, dające swobodę szybkiego i łatwego wykorzystania potencjału wzrostu i skupienia się na udoskonalaniu procesów obsługi klienta.
"Chcemy, aby handel odbywał się tam, gdzie są ludzie – niezależnie od miejsca, czasu i urządzenia. Można to osiągnąć jedynie dzięki takim rozwiązaniom jak nasza platforma, która pozwala na elastyczne dopasowywanie do potrzeb handlu elektronicznego".
Claudia Blasinski
Key Account Manager
Shopware
Rozwiązanie skierowane jest do biznesów w klasie średniej i segmentu Enterprise. Jest wykorzystywane przez takie marki jak Aston Martin, Brita, Amisell czy thyssenkrupp.
|
|
|
“Shopware opiera się na sprawdzonych i stabilnych rozwiązaniach technologicznych, jak Symfony i Vue.js. Dla e-point jest to szczególnie istotne, gdyż taka architektura jest elastyczna i wydajna co umożliwia nam tworzenie rozwiązań, które odpowiadają zarówno na potrzeby segmentu B2C i B2B”.
Tomasz Stachera
Senior Solution Architect, E-commerce Expert
e-point
- Tagi:
Zobacz także
E-commerce
Od pomysłu do strategii, czyli jak dobrze rozpocząć projekt technologiczny
20 paź 2025 / / 5 min
News
e-point dołącza do Forum Technologii Bankowych ZBP
15 wrz 2025 / / 2 min
E-commerce
Ekspansja na nowe rynki bez uporządkowanych danych produktowych? Przepis na chaos w e-commerce
10 wrz 2025 / Maciej Antoniak / 4 min
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta