E-commerce śladami liderów B2B - case studies najlepszych wdrożeń w branży
Ebook “E-commerce śladami liderów B2B - case studies najlepszych wdrożeń w branży”
/ min
Aż 75% zakupów B2B w 2019 roku dokonano online. Sprostanie wymaganiom współczesnych klientów otwiera przed firmami B2B zupełnie nowe możliwości, dlatego nasz najnowszy ebook poświęcamy najlepszym wdrożeniom B2B e-commerce, na przykładzie 9 wiodących firm z różnych branż.
Badanie Salesforce Research na grupie niemal 7 tysięcy klientów biznesowych wykazało, że dla 81% z nich customer experience jest równie istotny, co produkty i usługi firmy. Blisko 70% uczestników badania zdarzyło się już skorzystać z oferty konkurencji tylko dlatego, że sprzedawca nie zapewnił im oczekiwanego poziomu customer experience.
Widząc ten trend coraz więcej firm B2B dostosowuje swoje rozwiązania do rosnących wymagań klientów.
E-commerce to także możliwość lepszego i sprawniejszego monitorowania zmian i tendencji na podstawie różnych i bardzo konkretnych metryk, a to z kolei przekłada się na znacznie szybszą reakcję na zaobserwowane trendy. Rozważając e-commerce, nie powinno się pomijać obecnej sytuacji epidemiologicznej, która nas wszystkich – zarówno konsumentów jak i przedsiębiorców - popycha w kierunku online - dodaje Milena Mieczkowska, Senior Social Media Account, GroupM.
Kalejdoskop najlepszych wdrożeń
Przedstawiciele takich branż jak automatyka przemysłowa, motoryzacja czy produkcja sprzętu budowlanego wdrożyli nowoczesne platformy B2B, które wzorem systemów B2C kładą nacisk na możliwie maksymalne uproszczenie ścieżki zakupowej przy jednoczesnym zapewnieniu dedykowanych funkcji biznesowych.
Dodatkowo w materiale znajdują się opinie ekspertów z branży na temat e-commerce w segmencie B2B.
- Tagi:
Zobacz także
E-commerce
Dlaczego polskie firmy powinny inwestować w zarządzanie informacją produktową
17 lis 2025 / Maciej Antoniak / 5 min
E-commerce
Od pomysłu do strategii, czyli jak dobrze rozpocząć projekt technologiczny
20 paź 2025 / / 5 min
E-commerce
Ekspansja na nowe rynki bez uporządkowanych danych produktowych? Przepis na chaos w e-commerce
10 wrz 2025 / Maciej Antoniak / 4 min
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta
© 2025 e-point SA. All Rights Reserved.