Złoto dla projektu e-point Polska. Wyniki konkursu “Innovation 2021”
Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej, autorski produkt spółki e-point Polska, otrzymał złoto w kategorii “Innowacje w biznesie (Wczesna Faza/Prototyp)” w ramach konkursu Innovation 2021. Projekt został doceniony przez niezależne grono ekspertów jako rozwiązanie wyznaczające nowe kierunki w biznesie.
Do tegorocznej edycji konkursu reklamowego KTR wpłynęło 1 170 zgłoszeń, a 157 do konkursu Innovation. e-point Polska znalazł się w gronie takich firm jak Facebook, Zalando, Netflix, Neuca, Siemens czy Storytel, oraz wielu prestiżowych agencji reklamowych i domów medialnych docenionych najwyższymi nagrodami w swoich kategoriach.
Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej to rozwiązanie, które wykorzystując otwarte dane i zaawansowane algorytmy umożliwia ocenę i ustalenie najlepszych lokalizacji do zakupu mieszkania, budowy domu, rozwoju firmy, w oparciu o spersonalizowane potrzeby użytkownika.
"To ogromny zaszczyt i ważny dzień dla całej grupy e-point. Przyznana nagroda potwierdza, że realizowany konsekwentnie rozwój grupy,mający na celu eksplorację nowych obszarów biznesowych, pozwala nam tworzyć innowacyjne rozwiązania. PAI otwiera zupełnie nowe możliwości dla deweloperów, inwestorów, przedsiębiorców czy osób prywatnych, szukających dogodnej lokalizacji domu lub mieszkania."
Zachęcamy do wysłuchania laudacji z okazji przyznania nagrody, wygłoszonej przez Panią Annę Adrian, Marketing Manager OTODOM-OLX GROUP, Jurora konkursu Innowacje w Biznesie.