e-point wspomaga cyfryzację banków
Współpracujący z firmą e-point, ING Bank Śląski został nagrodzony w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. e-point odpowiedzialny jest m.in. za rozwój platformy technologicznej i treści strony www.ingbank.pl oraz elementów oferty w systemie MojeING.
Konkurs ma na celu nagradzanie firm, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
- Kluczowa dla jakości naszej współpracy jest długoletnia relacja, za którą idzie zaufanie oraz atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu innowacji - dodaje Konrad Zimoląg.
W przypadku ING Banku Śląskiego nagrodzono fakt, iż w komunikacji online Banku obejmująca stronę www, bankowość elektroniczną (wraz z ich wersjami na wersje mobilne), aplikację mobilną oraz social media, Bank stawia w centrum użytkownika i jego doświadczenie (Customer Experience).
Wręczenie nagrody odbyło się 9 listopada 2017 r., podczas uroczystej Gali, towarzyszącej Forum Gospodarki Cyfrowej.
e-point współpracuje z Bankiem od 19 lat. e-point jest odpowiedzialny m.in. za sekcję ofertową systemu bankowości elektronicznej Moje ING oraz portal banku, stworzony zgodnie z zasadami Content-Driven Design.
Zobacz także
Branża Finansowa
Czy potrafisz to wyjaśnić? Czyli dlaczego sektor finansowy wciąż boi się AI?
27 lis 2025 / Artur Brzyski / 6 min
Branża Finansowa
AI w bankowości spółdzielczej - sprawdzone narzędzia sztucznej inteligencji, które usprawniają obsługę i codzienną pracę
25 lis 2025 / Piotr Godlewski / 5 min
Branża Finansowa
5 pytań o e-point Asystenta AI. Odkryj, jak może zrewolucjonizować pracę Twojego zespołu (część 1)
29 paź 2025 / Łukasz Krukowski / 4 min
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta
