Co nowego

Projekty, produkty, konferencje, kolejne wyzwania... Zobacz czym żyjemy i gdzie nas można spotkać!

 
 
 
18 grudnia 2013
Platforma ActiveForms w procesach obsługi klientów korporacyjnych

Wspólnie z Raiffeisen Polbank przygotowaliśmy rozwiązanie wspierające pracę Relationship Managerów banku w zakresie przygotowywania i generowania umów korporacyjnych.

Dotychczas pracownicy Banku musieli przygotowywać umowy i aneksy na papierze. Z pomocą technologii ActiveForms stworzono zestaw ponad 30 arcyskomplikowanych formularzy internernetowych służących do wprowadzania danych klientów. Wprowadzone dane służą następnie do wygenerowania dokumentów gotowych do podpisu. Największy formularz (Umowa Ramowa dla Klienta Korporacyjnego - patrz: fragment formularza poniżej) ma ponad 1800 pól i 1100 warunków logicznych, a generowany dokument - 96 stron. Formularze i szablony dokumentów przygotowano w polskiej i angielskiej wersji językowej.

Przeniesienie obsługi umów korporacyjnych do internetu pozwoliło diametralnie ograniczyć liczbę błędów w umowach, a także skrócić czas ich wypełniania. Dane, które mają się pojawić w wielu miejscach dokumentu, wprowadzane są tylko raz; pracownicy mają możliwość powrotu do uprzednio wypełnianych wniosków celem ich edycji lub ponownego wydruku.

Obecnie trwają prace nad zbudowaniem kompleksowej aplikacji wsparcia Relationship Managera. Projekt i zbudowany prototyp przewidują dla pracownika wygodny Panel Administracyjny, dający szybki dostęp do wszystkich aktualnych i historycznych umów z klientem. System będzie w zamierzeniu prowadził sprzedawcę krok po kroku przez kolejne stadia podpisywania kontraktu, umożliwi kontrolę przepływów i terminów.

Więcej o ActiveForms: http://activeforms.com

 
 

Masz pytanie?

 
 
 
 
Iwona Polak

Dyrektor Marketingu

tel. +48 508 030 245

iwona.polak at e-point dot pl