Raport 2020

m-commerce w branży
Home & Garden

Mobilna przyjazność polskich e-sklepów - raport

Polacy coraz częściej używają smartfonów do wyszukiwania informacji w Internecie. W 2020 roku liczba zapytań do Google z kanału mobile była o 70% większa niż z desktopów. Jednocześnie współczynnik konwersji na urządzeniach przenośnych jest wciąż 2 - 3 razy niższy niż na desktopie.

Na podstawie badania 10 polskich e-sklepów z branży Home & Garden wyjaśniamy:

  • co wpływają na doświadczenie i komfort użytkowania witryny mobilnej,
  • czy rozwiązania mobilne są gorsze pod względem wydajności,
  • jak testować szybkość witryny mobilnej,
  • w jaki sposób poprawić customer experience na urządzeniach przenośnych,  
  • co zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż z kanału mobile.

W środku znajdziesz:

  • obszerne badanie mobilnej przyjazności 10 e-sklepów takich jak Ikea, Leroy Merlin, czy Castorama,
  • 3 wskazówki ekspertów, jak poprawić customer experience użytkowników mobilnych,
  • omówienie 3 najważniejszych metryk szybkości witryn od Google w kontekście podejścia mobile-friendly,
  • 6 kluczowych rekomendacji dla polskich e-sklepów.

 


Administratorem danych osobowych jest e-point SA. Dowiedz się więcej.

 
Close

Thank you!

We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.

If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know

 

Join us: