Darmowy ebook

Platformy DXP: doświadczenie klienta... nie z tej ziemi!

9 przykładów platform DXP, dzięki którym doświadczenie klienta zyskało nowy wymiar

  • Na czym polega Digital Experience (DX)?
  • Jakie są najpopularniejsze błędy DX i jakie mogą być tego konsekwencje?
  • Czym jest, a czym nie jest platforma DXP? Czym różni się od klasycznego CMS i innych dostępnych na rynku narzędzi?
  • W jaki sposób, dzięki  DXP, możemy przekazać klientowi złożone zagadnienia w dopasowany do niego sposób?
  • Jak połączyć edukację z pozyskiwaniem klientów, i jak sprzedawać za pomocą eksperckich treści? Przeczytaj 9 case study z 9 różnych branż.
  • Jak, dzięki DXP, swoje wskaźniki poprawiło: CX Microsoft, Helly Hansen, AMD czy Londyńskiej Izby Handlowej?

Odpowiedzi na te pytanie dostarcza nowa klasa rozwiązań - Digital Experience Platforms, które pozwalają kształtować i optymalizować doświadczenia klientów we wszystkich kanałach.

Pobierz nasz przewodnik po DXP i spójrz na doświadczenie z Twoją witryną oczami użytkownika!


Administratorem danych osobowych jest e-point SA. Dowiedz się więcej.

Z e-booka dowiesz się:

  • na czym polega podejście Digital Experience Platforms (DXP)
  • jacy liderzy rynku przestawili się na DXP? 9 case study 
  • jakie korzyści osiągają firmy, które wdrożyły to rozwiązanie?
  • jak przygotować się do wdrożenia DXP w Twojej firmie?

O autorze

Łukasz Trzaska

Dyrektor Rozwoju DXP

+48501531668

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Współtworzył systemy m.in. dla Vodeno, Aleo.com, innogy Stoen Operator czy też ING Commercial Finance. Praca z klientami daje mu mnóstwo satysfakcji i motywacji do dalszego działania. Pasjonat nowej klasy rozwiązań Digital Experience Platforms.

 
Close

Thank you!

We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.

If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know

 

Join us: