Darmowy ebook

Czwarty wymiar cyfrowego CX

Jak zaprojektować doświadczenie czasu?

W kanałach cyfrowych czas to dosłownie pieniądz. Przyspieszenie ładowania stron w e-commerce z 5 do 1 sekundy może zwiększyć konwersję nawet 2,5-krotnie - a to wierzchołek góry lodowej zagadnień związanych z doświadczeniem czasu.

Jak najlepiej wykorzystać każdą sekundę w sytuacji, gdy przeciętna sesja na stronach internetowych jest coraz krótsza? To wyzwanie dla projektantów i dostawców usług cyfrowych, które wymaga uwzględnienia wielu czynników takich jak emocje, kontekst i aktywność odbiorcy.

Przeczytaj nasz ebook i dowiedz się, jak zmniejszać znudzenie i zmęczenie użytkownika i zaprojektować doświadczenia czasu, które będą miały bezpośredni wpływ na kluczowe mierniki CX i zwiększą konwersję w kanałach cyfrowych.

Co znajdziesz w środku?

  • omówienie wpływu doświadczenia czasu w kanałach cyfrowych na sukces biznesowy firm,
  • dobre praktyki projektowania doświadczenia czasu takie jak minimalizacja znudzenia, zwiększenie poczucia kontroli i dostarczanie wartości w krótkim czasie,
  • praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak redukować znudzenie użytkownika,
  • listę kontrolną do holistycznego projektowania ścieżek użytkownika.

Close

Thank you!

We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.

If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know

 

Join us: