Utrzymanie aplikacji

Zapewnimy ciągłość i bezawaryjność działania aplikacji (SLA)

  Zakres

  • Obsługa produkcyjnych aplikacji.
  • Dbanie o bezawaryjne działanie aplikacji przez eliminację na bieżąco błędów produkcyjnych, zgłoszonych przez klienta i znalezionych wewnętrznie przez działania proaktywne (w zależności od uzgodnionego wariantu).
  • Zapobieganie potencjalnym błędom w przyszłości.

Przykłady obsługiwanych błędów i problemów:

  • problemy wynikające z rosnącego wolumenu aplikacji (dane, ruch na stronie),
  • błędy pochodzące z systemów zewnętrznych,
  • błędy funkcjonalne,
  • dostosowanie aplikacji do nowszych wersji przeglądarek,
  • błędy pozorne.

  Technologie i narzędzia

monitoring środowiska

monitoring aplikacji

Slamon

autorskie narzędzie do monitorowania efektywności SLA

  Dla kogo?

Usługa dla systemów i aplikacji, których niezaplanowana niedostępność prowadzi do realnych strat finansowych lub wizerunkowych.

  Dlaczego e-point?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w utrzymaniu portali polskich banków, największych systemów e-commerce i wielu innych aplikacji. Zatrudniamy pracowników specjalizujących się w utrzymaniu i posiadamy procedury gwarantujące ciągłość pracy aplikacji. Nasz zespół stanowią doświadczeni i odpowiedzialni ludzie, dla których praca w serwisie to wyzwanie, a nie niechciany dodatek.

  Powiązane usługi:

  Wsparcie klienta - dzielenie się wiedzą  na temat obsługiwanej aplikacji, dostarczanie logów, podstawowa analityka i bieżące zmiany w aplikacji biznesowej

Przykładowe realizacje: