UX design dla e-commerce

 

Badamy

Wykorzystujemy metody ilościowe i jakościowe, by zrozumieć, jak użytkownik korzysta z systemu i jakie ma cele. Dostrzegamy wówczas wzorce zachowań, odkrywamy problemy oraz weryfikujemy hipotezy czy decyzje projektowe.

Wyznajemy zasadę test small, test often. Istotne jest aby często przeprowadzać badania na mniejszej grupie, na różnych etapach projektu. Dzięki wkomponowaniu ich w proces projektowy możemy zwinnie weryfikować hipotezy i dokonywać lepszych wyborów.

  • badania użyteczności
  • analiza zachowań użytkowników strony
  • badania ankietowe online
  • audyt ux
  • audyt omnichannel
  • badanie Tajemniczy Klient

 

 

Projektujemy

Mamy doświadczenie zarówno w tworzeniu nowoczesnych systemów e-commerce od podstaw, jak i w wielowymiarowych projektach redesignu.

Dbamy o angażującą komunikację na każdym etapie ścieżki zakupowej. Dobrze rozumiemy kontekst informatyczny. Dopasowujemy metodykę indywidualnie do potrzeb biznesowych konkretnego klienta.
 

  • warsztaty eksploracyjne
  • projektowanie architektury informacji
  • prototypowanie
  • mapy procesów (user flows)
  • projektowanie graficzne

Optymalizujemy

Wierzymy w to, że dobry UX opiera się na danych i badaniach. Dlatego rekomendujemy ciągłe rozwijanie systemu e-commerce.

Specjalizujemy się w usprawnianiu ścieżek zakupowych, dzięki czemu możesz oferować swoim klientom najlepsze doświadczenia zakupowe i podnieść konwersję w kanale online.
 

  • testy A/B

  • testy multiwariacyjne

  • optymalizacja ścieżki zakupowej

  • optymalizacja porzuconych koszyków

  • program badawczy oparty o rundy optymalizacyjne

 

Zaufali nam

 

Zobacz również