e-point dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej

e-Izba prowadzi działalność badawczą, edukacyjną oraz popularyzatorską, a także wyróżnia organizacje, które dostarczają wysoką jakość w obszarze e-handlu. Aktywnie uczestniczy również w procesach legislacyjnych dotyczących branży tak, by zagwarantować jej rozwój.

e-point w ramach e-Izby chce przede wszystkim wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem polskie firmy, które myślą o ekspansji międzynarodowej.

"Teraz jest najlepszy moment na atakowanie globalnego rynku".

Marek Sodolski

Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu

e-point SA

Linkedin logo

- Działamy w branży od 21 lat i widzimy, że dziś największym wyzwaniem jest angażowanie użytkownika w modelu omnichannel, czyli dostarczając spójną komunikację we wszystkich kanałach i na wszystkich punktach styku. To nowa jakość w relacjach między konsumentem a marką, wymagająca połączenia wielu kompetencji, między innymi splotu myślenia technologicznego z biznesowym - mówi Marek Sodolski.

Cieszymy się, że w ramach Izby będziemy mogli połączyć siły z liderami i ekspertami i wspólnie pracować na rzecz podnoszenia standardów polskiego e-commerce.