System obsługi klientów - eCRM

Od wyboru modelu samochodu, jego konfiguracji, aż po umówienie jazdy próbnej, internetowy system eCRM wspiera Klientów Toyoty.

 
 
 
 

Konfigurator samochodów

  • Od wyboru modelu, poprzez jego konfigurację oraz określenie wyposażenia dodatkowego, system umożliwiał klientowi stworzenie wymarzonego auta marki Toyota.
  • Konfiguracja obejmowała również opcje finansowania zakupu poprzez leasing lub kredyt oferowane przez Toyota Leasing Polska oraz Toyota Bank Polska.
  • Zaawansowany panel administracyjny konfiguratora umożliwiał pracownikom Toyota aktualizację dostępnych modeli, opcji i parametrów.
  • System udostępniał statystyki preferencji klientów, co pozwalało lepiej analizować ich potrzeby.

Jazda próbna

  • Po konfiguracji samochodu, użytkownik mógł umówić się na jazdę próbną u wybranego dealera Toyoty.
  • Szczegóły konfiguracji samochodu były automatycznie udostępniane dealerowi.
  • Nad całością procesu obsługi klienta czuwała centrala firmy. W tym celu stworzyliśmy podsystem monitorowania statusów zapytań internetowych. Dzięki temu wszystkie opóźnienia dealera w zakresie odpowiedzi klientowi były natychmiast sygnalizowane. 
 
 
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
Marek Sodolski
 
Marek Sodolski

Vice President of Sales and Marketing
tel. +48 571 338 610
marek.sodolski at e-point dot pl