Intuicyjne formularze kontaktowe dla klientów Grupy PZU

PZU

Klientocentryczne podejście do ubezpieczeń wspierane technologią

01 lut 2013

Grupa PZU – lider polskiej branży ubezpieczeniowej – dokonuje kolejnych zmian, które ułatwią klientom korzystanie z jej usług.

Firma konsekwentnie poszerza zakres czynności, które klient może realizować przez internet. Od stycznia 2013 r. PZU korzysta z interaktywnych formularzy ActiveForms, narzędzia dostarczanego przez e-point.

Klient
PZU

 

Zobacz online

Już teraz na stronie pzu.pl działają formularze, które umożliwiają klientowi kontakt z PZU bez konieczności wychodzenia z domu. W ten sposób może on zakupić polisę, czy też zgłosić szkodę lub zadać pytanie. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne udogodnienia, jak np. możliwość zmiany danych na polisie.

"Zdecydowaliśmy się na ActiveForms, ponieważ potrzebowaliśmy kompleksowego i elastycznego rozwiązania dla serwisów grupy PZU. Rozwiązania, które będzie także efektywne kosztowo".

Maciej Wróbel

Senior Risk Engineer

PZU

ActiveForms mają tę przewagę nad zwykłymi formularzami, że można je przygotować nawet w jeden dzień. Dodatkowo są w pełni zautomatyzowane. Liczba pól, jaką klient wypełnia, została ograniczona do minimum. System sam uzupełnia wiele z nich, np. miasto i ulicę po wpisaniu kodu pocztowego czy datę urodzenia po wpisaniu numeru PESEL. Dodatkowo system jest w pełni kompatybilny z urządzeniami mobilnymi.

Wykorzystana technologia

Active Forms

ActiveForms to kreator formularzy online wspierający RWD.

Można je wykorzystać w marketingu (np. landing pages, kampanie lead generation), sprzedaży oraz obsłudze bieżącej (np. systemy self-service, integracja z bankowością internetową).

Narzędzie nie tylko redukuje czas i koszt wdrożenia. Pozwala również na tworzenie formularzy o dowolnym stopniu złożoności, weryfikację wprowadzanych danych w czasie rzeczywistym oraz optymalizację konwersji.

Czytaj więcej

ActiveForms to unikalny produkt, który został stworzony w Polsce. Zastępuje statyczne formularze i umożliwia ich edycję w trybie on-line. Dzięki rozbudowanemu systemowi statystyk formularze mogą być na bieżąco ulepszane pod kątem prawdziwych potrzeb i oczekiwań klientów. Prosta obsługa i brak konieczności wykonywania restartu systemu, pozwalają na wprowadzanie zmian nawet w kilka minut.

e-point SA pierwszą polską firmą z certyfikatem Conversion Optimization

box-e-point-sa-pierwsza-polska-firma-z-certyfikatem-conversion-optimization

Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.

Porozmawiajmy. Napisz do nas.

Podobne case studies