PZU: zmiany z myślą o klientach

ActiveForms to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla serwisów grupy PZU. Rozwiązanie, które jest także efektywne kosztowo.

 
 
 
 

Grupa PZU – lider polskiej branży ubezpieczeniowej – dokonuje kolejnych zmian, które ułatwią klientom korzystanie z jej usług. Firma konsekwentnie poszerza zakres czynności, które klient może realizować przez internet. Od stycznia 2013 r. PZU korzysta z interaktywnych formularzy ActiveForms, narzędzia dostarczanego przez e-point.

Już teraz na stronie pzu.pl działają formularze, które umożliwiają klientowi kontakt z PZU bez konieczności wychodzenia z domu. W ten sposób może on zakupić polisę, czy też zgłosić szkodę lub zadać pytanie. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne udogodnienia, jak np. możliwość zmiany danych na polisie.

ActiveForms

Zdecydowaliśmy się na ActiveForms, ponieważ potrzebowaliśmy kompleksowego i elastycznego rozwiązania dla serwisów grupy PZU. Rozwiązania, które będzie także efektywne kosztowo.

powiedział Maciej Wróbel,
odpowiedzialny za projekt po stronie PZU


ActiveForms
mają tę przewagę nad zwykłymi formularzami, że można je przygotować nawet w jeden dzień. Dodatkowo są w pełni zautomatyzowane. Liczba pól, jaką klient wypełnia, została ograniczona do minimum. System sam uzupełnia wiele z nich, np. miasto i ulicę po wpisaniu kodu pocztowego czy datę urodzenia po wpisaniu numeru PESEL. Dodatkowo system jest w pełni kompatybilny z urządzeniami mobilnymi.

ActiveForms to unikalny produkt, który został stworzony w Polsce. Zastępuje statyczne formularze i umożliwia ich edycję w trybie on-line. Dzięki rozbudowanemu systemowi statystyk formularze mogą być na bieżąco ulepszane pod kątem prawdziwych potrzeb i oczekiwań klientów. Prosta obsługa i brak konieczności wykonywania restartu systemu, pozwalają na wprowadzanie zmian nawet w kilka minut.

 
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
Marek Sodolski
 
Marek Sodolski

Vice President of Sales and Marketing
tel. +48 571 338 610
marek.sodolski at e-point dot pl

 

ActiveForms Blog