Kampanie na Facebooku

Poznaj przykłady kampanii, które zrealizowała agencja interaktywna Point of View należąca do grupy e-point SA.

 
 
 

Czy kojarzycie postać TurboDymoMana lub facebookowy profil Muzodajnia? Za sukcesem marketingowym tych akcji stoi agencja interaktywna Point of View. Należy ona do grupy e-point SA i zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingu internetowego. Od momentu jej założenia w 2006 roku zdobyła kilka nagród w konkursach branżowych. Jednak to, czym naprawdę może się pochwalić, to rozpoznawalność prowadzonych akcji i zadowolenie Klientów.

 
 
 

Czym zajmuje się Point of View?

Point of View wyszukuje i wdraża skuteczne rozwiązania kreujące wizerunek marki w internecie. Agencja koncentruje się na kompleksowej realizacji kampanii internetowych i sprawia, że konsument może wejść w interakcję z marką i zaczyna się z nią identyfikować.

Przykładowe działania na Facebooku

Postać TurboDymoMana zna większość nastolatków. Stało się to za sprawą przeprowadzonej na zlecenie Polkomtela nowatorskiej akcji, która łączyła aplikację na Facebooku i reklamy emitowane w internecie. Odwołano się do popularnego wśród młodzieży zwyczaju podpisywania się na gipsie. Użytkownicy mogli publikować wpisy na gipsie bohatera, a najlepsze z nich zostały nagrodzone doładowaniami. TurboDymoMan przetarł szlaki komercyjnym aplikacjom na Facebooku, a agencja za przeprowadzenie tej kampanii otrzymała nagrodę w konkursie IAB CreativeShowCase.

Point of View specjalizuje się jednak nie tylko w kampaniach skierowanych do nastolatków. Agencja przeprowadziła na zlecenie firmy farmaceutycznej Polpharma akcję na rzecz zdrowia seksualnego Polaków. Aplikacja „Drzewo seksu”, w której użytkownicy mogą dodawać różne listki symbolizujące jakość ich życia seksualnego, została z sukcesem wdrożona na Facebooku. Na drzewie w każdym tygodniu pojawia się kilkadziesiąt nowych liści.

Inne ciekawe realizacje to aplikacja „Gerber – Cheer Up”, która prezentuje przepisy oparte na produktach Gerber i umożliwia dodawanie przepisów przez użytkowników, a także aplikacja Mozaika Nesvita, dzięki której z wybranego zdjęcia powstaje mozaika z płatków owsianych. Użytkownik dostaje informacje, które smaki płatków zostały wykorzystane. Aplikacje dla Gerbera i Nesvity zostały zrealizowane na zlecenie firmy 121PR.

Oprócz kampanii przeprowadzonych dla Polkomtela, Polpharmy i Klientów z branży spożywczej, Point of View może pochwalić się sukcesami odniesionymi przy realizacji innych projektów, między innymi z sektora finansów, nowoczesnych technologii czy kosmetyków. Marki, którymi zajmowała się agencja to m.in. Lukas Bank, Wrangler, Reiffeisen Bank Polska i Timotei.

 
 
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
Mariusz Majewski
 
Mariusz Majewski

Dyrektor Zarządzający Point of View
Tel. (+48) 22 843 50 32
majewski at pointofview dot pl