Internetowy system lojalnościowy

Współpraca z Coca-Cola zaowocowała powstaniem serwisu cieszącego się ogromną popularnością wśród fanów marki.

 
 
 
 

Cel Projektu

  • Wzmocnienie wizerunku marki Coca-Cola w grupie docelowej poprzez budowę społeczności internetowej.

Koncepcja Serwisu

  • Serwis integrował społeczność fanów Coca-Cola poprzez umożliwienie komunikacji. Wykorzystaliśmy mechanizmy forum, instant messanger'a oraz tablicy ogłoszeń.
  • Każdy użytkownik mógł określić avatara, pod którym był widoczny w seriwsie.
  • Aby zachęcić użytkowników do odwiedzania serwisu i włączenia się w społeczność Coca-Cola wdrożyliśmy system gromadzenia punktów za aktywność w serwisie - tzw. punkty orzeźwienia.
  • Użytkownicy mogli wymieniać punkty orzeżwienia na atrakcyjne nagrody, najczęściej bilety na imprezy, filmy, płyty, i gadżety związane z Coca-Cola.
  • Najbardziej atrakcyne nagrody wystawiane były na aukcje, na których użytkownicy licytowali je  "płacąc" punktami orzeźwienia. 
  • Rownież promocje Coca-Coli oraz partnerów marki można było nabyć za punkty orzeźwienia, które stały się wirtualną walutą serwisu.
 
 
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
Marek Sodolski
 
Marek Sodolski

Vice President of Sales and Marketing
tel. +48 571 338 610
marek.sodolski at e-point dot pl