Obsługa procesu przystąpienia do OFE

Projekt, choć ograniczony do jednego procesu biznesowego, realizuje ciekawą ideę połączenia ActiveForms z aplikacją przetwarzającą formularze, tzw. aplikacją sterującą

 
 
 
 

Koncepcja Systemu

Celem systemu OFElia było kompleksowe wsparcie procesu przystąpienia Klienta do OFE, w tym:

  • zgłoszenie Klienta poprzez internetowy formularz
  • zgłoszenie przez Call Center

OFElia zbudowana została w operciu o ActiveForms, gdzie zaimplementowano formularze oraz aplikacji sterującej obiegiem formularzy, gdzie zaimplementowano proces biznesowy.

Rola ActiveForms

  • udostępnienie formularzy dla Klientów, pracowników Call Center i innych działów biorących udział w procesie
  • walidacja danych w momencie ich wprowadzania do formularzy
  • udostępnienie funkcji drukowania umów o przystąpienie do OFE

Dzięki zastosowaniu ActiveForms organiczono koszty stworzenia formularzy i wydruków oraz ich modyfikacji.

Funkcjonalność aplikacji sterującej

  • sterowanie procesem obsługi wniosków - od momentu wpłynięcia deklaracji przystąpienia do otrzymania podpisanej umowy od Klienta
  • integracja formualarzy z ActiveForms - "przelewanie" danych pomiędzy formularzami
  • integracja z systemem Call Center
  • raporty z przebiegu procesu obsługi wniosków o przystąpienie do OFE

Efekty wdrożenia

  • eliminacja błędów w umowach papierowych
  • maksymalne skrócenie czasu procesowania wniosków
  • kontrola procesu i pracowników uczestniczących w nim
 
 
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
Marek Sodolski
 
Marek Sodolski

Vice President of Sales and Marketing
tel. +48 571 338 610
marek.sodolski at e-point dot pl