Co nowego

Projekty, produkty, konferencje, kolejne wyzwania... Zobacz czym żyjemy i gdzie nas można spotkać!

 
 
 
26 kwietnia 2013
Pierwszy etap już za nami - wdrożenie nowej strony głównej ING Banku Śląskiego!

Dzisiejsze wdrożenie nowej strony głównej serwisu www.ingbank.pl jest pierwszym etapem zmian serwisu informacyjnego ING Banku Śląskiego zaplanowanego na najbliższe kilka miesięcy.

W ramach projektu zespół e-point mógł wykazać się w nowym obszarze działań w obsłudze ING Banku Śląskiego, jakim jest szeroko rozumiany konsulting. W ramach redesignu zmieniamy serwis nie tylko graficznie, ale też pomagamy bankowi zaprezentować ofertę w sposób bardziej atrakcyjny i zrozumiały.. Bierzemy czynny udział w kreowaniu treści oraz w reorganizacji logiki informacji na stronach serwisu.

Nowa strona to przede wszystkim:

  • Intuicyjna nawigacja – górne menu na stronie zostało uproszczone. Pasek menu pozwalający na wybór rodzaju klienta został przeniesiony nieco wyżej, natomiast nawigacja ze względu na typ produktów znalazła się niżej dla zachowania większej czytelności.
  • Łatwiejszy dostęp do informacji – wprowadzono krótkie opisy oferty banku, ułatwiające klientom podjęcie działań związanych z danym produktem. Teraz klikając już na stronie głównej, można otworzyć konto, wyliczyć ratę pożyczki gotówkowej lub ściągnąć aplikację mobilną.
  • Czytelne treści – duże nagłówki, rozmiary czcionek, grafiki i ikony pomagają w łatwiejszym dotarciu do interesującej informacji.
  • Nowa przestrzeń reklamowa – dotychczasowe cztery przestrzenie reklamowe zostały zastąpione jedną. Dzięki wprowadzeniu nowego elementu można  wybrać interesującą ofertę, klikając w odpowiedni opis poniżej bannera reklamowego.
  • Aktualności- nowa strona główna daje możliwość pozostania na bieżąco z informacjami na temat banku i trwających promocji.
  • Prostszy sposób na kontakt z bankiem – w nowej części strony głównej zostały umieszczone kanały kontaktu z Bankiem. Klikając na poszczególne ikony można założyć konto, skontaktować się z doradcą lub znaleźć oddział czy bankomat.

Wygląd i funkcje nowej strony głównej zostały stworzone w oparciu o szczegółowe badania preferencji klientów banku i zgodnie z aktualnymi trendami w dziedzinie tworzenia stron internetowych. Projekt był analizowany głównie pod kątem czytelności, użyteczności, intuicyjności i atrakcyjności dla użytkownika serwisu.

Tekst przygotowany we współpracy z ING Bankiem Śląskim

 
 

Masz pytanie?

 
 
 
 
Iwona Polak

Dyrektor Marketingu

tel. +48 508 030 245

iwona.polak at e-point dot pl