Co nowego

Projekty, produkty, konferencje, kolejne wyzwania... Zobacz czym żyjemy i gdzie nas można spotkać!

 
 
 
28 marca 2017

e-point dołączył do Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zobacz więcej
20 marca 2017

Według badań przeprowadzonych przez firmę Walker, do 2020 roku doświadczenie użytkownika będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe niż cena. To rewolucja dla tradycyjnego marketingu opartego na modelu 4 (lub więcej) P.

Zobacz więcej
8 marca 2017

Z przyjemnością informujemy, że 1 marca 2017 e-point dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ta organizacja zrzesza ponad 200 podmiotów, a jej misją jest podnoszenie standardów komunikacji interaktywnej przez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne oraz ochronę prawną.

Zobacz więcej
28 lutego 2017

Zarówno giganci rynku, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa podejmują decyzję o wejściu w handel elektroniczny — już nie w celu budowania przewagi konkurencyjnej, ale żeby dotrzymać kroku nowym zwyczajom konsumentów.

Zobacz więcej
23 lutego 2017

Personalizacja koncentruje się wokół pytania “kto jest moim klientem?", zaś marketing kontekstowy (contextual marketing) chce ją wzbogacić o informacje gdzie, kiedy oraz dlaczego konsument dokonuje zakupu.

Zobacz więcej
14 lutego 2017

Banki coraz częściej szukają inspiracji w e-handlu. W e-point skupiamy się na tych właśnie dwóch obszarach: finansach oraz e-commerce. Każdego dnia obserwujemy, jak te nurty coraz bardziej zbliżają się do siebie w świecie digital. Widać to po trendach w projektowaniu stron internetowych, wdrażania strategii omnichannel czy trosce o User Experience.

Zobacz więcej
24 stycznia 2017

Justyna Skorupska, jeden z najbardziej wyrazistych ekspertów e-commerce oraz cyfrowej transformacji biznesu w Polsce dołącza do e-point jako Head of Business Consulting.

Zobacz więcej
14 stycznia 2017

Kluczowe trendy w branży ubezpieczeniowej wiążą się bezpośrednio z nowymi technologiami. Według raportu przygotowanego przez Capgemini najważniejszymi czynnikami kształtującymi sektor w 2016 roku były Internet of Things, Big Data oraz rosnące w siłę firmy FinTech. Jednocześnie cały czas umacnia się rola kanału online w biznesie ubezpieczeniowym.

Zobacz więcej
20 grudnia 2016

Nowoczesny design, przemyślane mechanizmy prosprzedażowe, prostota nawigacji, dostępność z każdego urządzenia – taki jest nowy portal Banku BGŻ BNP Paribas wdrożony przez firmę e-point SA.

Zobacz więcej
12 grudnia 2016

Prezentujemy z dumą nową odsłonę serwisu BIK, zawierającego także elementy związane z Grupą BIK, w skład której wchodzą spółki: Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.

Zobacz więcej
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
 
Iwona Polak

Dyrektor Marketingu

tel. +48 508 030 245

iwona.polak at e-point dot pl