Co nowego

Projekty, produkty, konferencje, kolejne wyzwania... Zobacz czym żyjemy i gdzie nas można spotkać!

 
 
 
18 maja 2017

Zarówno w segmencie B2B jak i B2C marketerzy dostrzegają, że po drugiej stronie słuchawki, lady bądź ekranu komputera, zawsze stoi człowiek. A to, czy kupuje właśnie produkty na obiad, czy specjalistyczne narzędzia dla swojej firmy, przestaje mieć znaczenie.

Zobacz więcej
12 maja 2017

Szacunkowa wartość europejskiego handlu internetowego wynosiła w 2016 roku 509,9 mld euro. Coraz więcej firm stara się konkurować na poziomie całej Unii Europejskiej, a nie pojedynczych krajów członkowskich.

Zobacz więcej
21 kwietnia 2017

Zmieniają się oczekiwania klientów i trendy w bankowości. Na arenie pojawiają się nowi gracze (FinTechy), a w obszar usług finansowych coraz śmielej wchodzą globalne platformy agregujące usługi, takie jak Amazon, Facebook czy Google. Co te zmiany oznaczają dla przyszłości całego rynku, dokąd zmierza bankowość i jakie otwierają się przed nią nowe modele biznesowe?

Zobacz więcej
19 kwietnia 2017

Sklep internetowy to jeden z niewielu biznesów, który faktycznie może szybko rozwinąć się z przysłowiowej firmy mieszczącej się w garażu, do giganta świadczącego usługi na całym świecie. Pierwszą barierą do pokonania jest granica własnego państwa.

Zobacz więcej
5 kwietnia 2017

Dwa niezależne ośrodki badawcze, Forrester oraz Frost & Sullivan, ogłosiły SAP Hybris Commerce najlepszym oprogramowaniem dla e-commerce na świecie. Zarówno Forrester, jak i Frost & Sullivan doceniły innowacyjne podejście SAP Hybris w kwestii sprzedaży wielokanałowej, dopasowanie do potrzeb klientów oraz możliwość szybkiej transformacji biznesu w model cyfrowy.

Zobacz więcej
3 kwietnia 2017

e-point talks to cykliczna impreza wewnętrzna, na której dzielimy się wiedzą, inspirujemy nawzajem oraz integrujemy. W tym roku w Centrum Nauki Kopernik odbyła się jej piąta edycja.

Zobacz więcej
28 marca 2017

e-point dołączył do Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zobacz więcej
20 marca 2017

Według badań przeprowadzonych przez firmę Walker, do 2020 roku doświadczenie użytkownika będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe niż cena. To rewolucja dla tradycyjnego marketingu opartego na modelu 4 (lub więcej) P.

Zobacz więcej
8 marca 2017

Z przyjemnością informujemy, że 1 marca 2017 e-point dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ta organizacja zrzesza ponad 200 podmiotów, a jej misją jest podnoszenie standardów komunikacji interaktywnej przez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne oraz ochronę prawną.

Zobacz więcej
28 lutego 2017

Zarówno giganci rynku, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa podejmują decyzję o wejściu w handel elektroniczny — już nie w celu budowania przewagi konkurencyjnej, ale żeby dotrzymać kroku nowym zwyczajom konsumentów.

Zobacz więcej
 
 

Masz pytanie?

 
 
 
 
Iwona Polak

Dyrektor Marketingu

tel. +48 508 030 245

iwona.polak at e-point dot pl