Obsługa procesów sprzedażowych dla Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Nasze rozwiązania sprawdzają się tam, gdzie kluczowa jest szybka komunikacja kilku systemów informatycznych.

W e-point uważamy, że współpraca jest wartością, dlatego staramy się, aby nasze rozwiązania ułatwiały współpracę innym. Pracując nad stworzeniem dla Raiffeisen Polbank procesów sprzedażowo - obsługowych zintegrowaliśmy z systemami bankowymi nasze formularze ActiveForms oraz system BPM. Dzięki temu zarówno klienci indywidualni, jak i korporacyjni są obsługiwani tak szybko jak nigdy dotąd.

Klient
Raiffeisen Polbank

 

Zobacz online

Kiedy klient Raiffeisen Polbank potrzebuje dodatkowej usługi, np. konta walutowego, znajdzie niezbędne formularze po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej.

  • formularzy ActiveForms
  • systemu Autoryzacji Wniosków
  • systemu do zbierania wniosków - BPM

Zostały one w pełni zintegrowane z wewnętrznymi systemami banku.

Wykorzystana technologia

Active Forms

ActiveForms to kreator formularzy online wspierający RWD.

Można je wykorzystać w marketingu (np. landing pages, kampanie lead generation), sprzedaży oraz obsłudze bieżącej (np. systemy self-service, integracja z bankowością internetową).

Narzędzie nie tylko redukuje czas i koszt wdrożenia. Pozwala również na tworzenie formularzy o dowolnym stopniu złożoności, weryfikację wprowadzanych danych w czasie rzeczywistym oraz optymalizację konwersji.

Czytaj więcej

Integracje odpowiedzią na rewolucję czasu

Kiedy cieszymy się kolejnym wdrożeniowym sukcesem nadchodzi moment, gdy wszyscy uświadamiają sobie potrzebę szybkości: klienci chcą szybko otworzyć konto, szybko porozmawiać z konsultantem, szybko mieć podpisaną umowę. To jest chwila , kiedy wiemy, że tylko dalsze zintegrowanie LEADera z innymi systemami banku jest w stanie na tyle zautomatyzować procesy, abyśmy pobijali rekordy świata w prędkości obsługi klientów.

Zintegrowanie z systemem call center sprawiło, że w ciągu kilku sekund od złożenia wniosku klient może dostać telefon od konsultanta. To najlepszy moment, aby sfinalizować sprzedaż. Integracja z systemem do zakładania kont wyniosła obsługę klienta na jeszcze wyższy poziom – teraz można otworzyć konto bankowe online, w ciągu zaledwie kilku minut, a wszystko przy użyciu ActiveForms.

W międzyczasie realizowaliśmy wiele kampanii, integrując się z partnerami banku, którzy cross-sellingiem sprzedawali produkty bankowe za pomocą swoich serwisów. Możliwości marketingowe są właściwie nieograniczone przy użyciu tego combo: ActiveForms + LEADer.

Nie tylko komercja

2016 rok przyniósł bankom kolejne duże wyzwanie: program Rodzina 500+ i udostępnienie klientom możliwości złożenia wniosków o to dofinansowanie z poziomu bankowości elektronicznej. Znów stanęliśmy na wysokości zadania i w ciągu 4 tygodni zintegrowaliśmy się z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, stworzyliśmy zaawansowany formularz do składania wniosków oraz pomogliśmy Raiffeisenowi znaleźć się w czołówce banków, które wdrożyły ten system.

Nie trzeba było długo czekać na kolejny podobny projekt: tym razem formularz PIT WZ, który umożliwia wysłanie z poziomu bankowości elektronicznej wniosku do Urzędu Skarbowego, aby zrobił za nas rozliczenie roczne.

Co dalej?

Wszystko! Budowanie procesów i wdrażanie kolejnych nietypowych metod sprzedaży w Raiffeisenie jest dla nas największym motywatorem i z przyjemnością podejmujemy się kolejnych wyzwań.

Podobne case studies