VI FORUM RETAIL CHANNELS 360°. Porozmawiajmy o Customer Journey

Dziś na świecie wygrywają modele biznesowe zorientowane na klienta końcowego - także w branży meblarskiej. Przeanalizowaliśmy je, wyciągnęliśmy wnioski, a także połączyliśmy z pionierską analizą ścieżek zakupowych realizowanych przez polskich klientów.

Co ma wpływ na podejmowanie przez nich decyzji? Jaką rolę w procesie zakupowym odgrywają fachowcy (m.in. architekci, stolarze)? Co dla branży meblarskiej oznacza termin "omnichannel"? Jakie trendy będą ją kształtować w najbliższym czasie?

O tym będzie opowiadała Justyna Skorupska podczas VI FORUM RETAIL CHANNELS 360°. 18 października 2017 o godzinie 12:30 zapraszamy na prelekcję Must have! Omnichannel w polskiej branży meblarskiej, czyli jak sobie poradzić z wyzwaniem wielokanałowości. Wydarzenie odbywa się w Hotelu Courtyard by Marriott, przy ul. Żwirki i Wigury 1 w Warszawie.

Prezentacja Justyny Skorupskiej będzie premierą przygotowanego przez e-point ponad 90-stronicowego raportu „Customer Journey w branży meblarskiej w Polsce”. Publikację objęły patronatem Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli.

Założenia raportu

Żyjemy w czasach Rewolucji Cyfrowej. Jednym z najbardziej zauważalnych trendów tej rewolucji jest cyfryzacja relacji pomiędzy kluczowymi podmiotami na rynku - zarówno w B2B jak i B2C. Tworzą się nowe modele i skraca łańcuch dostaw. Kierunek zmian wyznacza handel elektroniczny (e-commerce) i nieustannie rosnące oczekiwania coraz większej grupy tzw. cyfrowych klientów, którym firmy muszą sprostać, już nie po to, aby tworzyć przewagę konkurencyjną, ale wręcz by przetrwać na rynku.

Branża meblarska to jeden z kluczowych i rozwijających się dynamicznie sektorów, z których jesteśmy dumni, czy firmy z tej branży są gotowe na transformację i cyfrowego konsumenta? Dzięki autorskim badaniom i komentarzom ekspertów stworzyliśmy dla Państwa przewodnik po tym, jak Polacy kupują meble oraz jak będzie wyglądał proces zakupowy w branży meblarskiej w roku 2020. Niniejsza publikacja pozwala zrozumieć Klienta 2020 i przygotować się na jego nadejście już dziś.

Pobierz darmowy raport.