Anna Żylińska

Marketing Team Lead

21 lat e-point: kultura kluczem do sukcesu

3 lata temu, w 18 urodziny e-point, przyjęliśmy Kodeks Honorowy, który opisuje najważniejsze wartości przyjęte w naszej firmie. Jeden z punktów mówi, że świętujemy wszystkie zwycięstwa.

Gdy zbliżała się 21. rocznica założenia firmy, wiedzieliśmy, że chcemy to wspólnie celebrować. Wybraliśmy się na Mazury, by snuć plany na przyszłość i podsumować 21 lat naszej historii.

Kultura e-point

Podczas naszego jubileuszowego wyjazdu nie tylko gotowaliśmy, walczyliśmy na poligonie czy ścigaliśmy się na rowerach. Wyczekiwanym punktem programu była przemowa prezesa, Marcina Żuchowicza. I tym razem zainspirował nas do spojrzenia na naszą tradycję z innej strony: dowodząc, że źródło sukcesu e-point tkwi w naszej kulturze organizacyjnej. Jednym z jej fundamentów jest "kultura kontraktu", która umożliwia prowadzenie negocjacji i zawieranie swoistych umów pomiędzy pracownikami, między pracownikami i ich przełożonymi, a także między zespołami w firmie. Dzięki temu jesteśmy zwinną, ahierarchiczną strukturą, w której kluczową rolę odgrywa praca zespołowa i odpowiedzialność poszczególnych osób i całych zespołów za rezultat końcowy. 

Rób to, co lubisz, z ludźmi, których lubisz

Przez te 21 lat e-point zawsze tworzy zgrany zespół. Oferujemy stabilne zatrudnienie (92% pracowników w ankiecie z 2017 r. odpowiedziało, że jest raczej lub bardzo zadowolonych ze stabilności zatrudnienia) oraz możliwość sprawdzania się w nowych rolach. Niektórzy pracują tu od dekady lub dwóch, ale wiele osób dołączyło w ostatnich latach.

Lubimy spędzać ze sobą czas. Zarówno w pracy (aż 95,5% pracowników we wspomnianej ankiecie odpowiedziało, że jest raczej lub bardzo zadowolonych z atmosfery w pracy i relacji ze współpracownikami w zespole), jak też poza biurem. W e-point działają tzw. gildie zainteresowań, które gromadzą osoby o wspólnych pasjach. Firma dofinansowuje ich działania: treningi i zawody sportowe, wyjścia kulturalne czy warsztaty myślenia wizualnego.

Efektywna współpraca, zaufanie oraz energia, którą wnosimy, przekładają się na najwyższą jakość rozwiązań dla naszych klientów oraz długotrwałe relacje z nimi.

ING Bank Śląski najbardziej cyfrowym bankiem 2017

ING Bank Śląski został nagrodzony w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. Strategia oferowania najlepszego Customer Experience w kanale cyfrowym jest realizowana we współpracy z e-point.

Czytaj więcej

Chciałbyś z nami pracować? Zobacz, kogo obecnie szukamy.